Temas: 95
Likes Given: 0
Registro en: Jan 2013
Corregiu-me si es el cas:
Tinc entès que els tubs fluoresens T5 convencionals emeten la llum a 360º. Es per això que hi ha una gran pèrdua lumínica i ens ajudem de reflectors a la pantalla per redireccionar la llum direcció a la urna i aprofitar-la millor.
En el cas dels tubs T5 EcoLED els leds emeten la llum a 120º fent que aquests dirigeixin practicament tota la llum cap a la urna.
D´aqui trec la conclusió de que els tubs de Leds són mes eficients que els convencionals i que no es necessari proveure de reflectors la pantalla on vagin muntats aquests tubs de leds.
Salutacions
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
•
Temas: 46
Totalmente lógico y correcto lo que comentas.
•
Temas: 60
19-11-2013, 11:39
(Última modificación: 19-11-2013, 11:44 por Ricard.)
Tens marca, model i preus en ment?
M'interessa el tema. A casa en un passadís he canviat els halògens de 50 W per led de 2,7 W a 2.700°K amb angle de 120 i he de dir que gairebé iŀluminen igual.
Per contra, damunt de la banyera vaig posar un led de 7 W a 6.500°K amb angle 90° i gairebé no es veu, pero el feix de llum arriba al fons de la banyera amb força.
A l'aquari vaig fer la prova amb fluorescents led T8 de 8 W i no vaig quedar gens content.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]
Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]
Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
•
Temas: 95
Gràcies pels vostres comentaris, quan tingui un momentet trec escaire i cartabó i faig una mica de trigonometría.
Salut!
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
•
Temas: 23
Registro en: Sep 2011
La versió normal de kessil: En el cas d'un sol focus just per a una urna de 45x45. Per tant has de contar un Kessil Amazon per cada 45 cm. (Una pasta). Juraria que no porta dimmer.
•