Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Evolució del meu aquari de 180 litres
Hola!!!

Fa poc més d'un mes que el meu home em va regalar el meu primer aquari, un Eheim de 180 litres...

[Imagen: kgvv.jpg]

Després de netejar la terra i preparar el tronquet, pedres i plantes, vaig omplir-lo...

[Imagen: 8zir.jpg]

Després de buscar un fons que ens agradés (no voliem un fons de plantes) i de que pel meu aniversari em regalessin cosetes per possar-hi...

[Imagen: 97kd.jpg]

3 setmanes de ciclat i ja vaig poder ficar peixets...

[Imagen: jqiv.jpg]

Després vaig canviar el filtre... i la vaig liar per ficat Ferropol en quantitat i moment que no tocava, com a conseqüència vaig tenir un problema d'algues, que encara arrossego (ja queda poca cosa)... Vaig possar nous peixets, d'entre els quals hi han uns Ottos, i vaig plantar unes plantes de creixement ràpid...

[Imagen: yevy.jpg]

Aquest és l'aspecte que té el meu aquari. Els habitants que té són: 1 xifho, 10 neons, 3 melanotaenies boesemani, 2 boties lohachattas i 2 ottos (tenia 3, però un per desgràcia ha mort avui TT). Demà si tot va bé ficaré 8 neons xinessos grocs i alguna coseta més... ja aniré ficant fotos de l'evolució del petit mon aquàtic que tinc a casa.

Gràcies!!!!
Wink Natalia Smile
Molt xulo l'aquari, un sugeriment, ficali alguna femelleta al xipho estarà més content XD
Manel

- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
manelescalar escribió:Molt xulo l'aquari, un sugeriment, ficali alguna femelleta al xipho estarà més content XD

Segur que sí!

Enhorabona per l'aquari.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Hola,

Està molt maco, i per ser el primer encara més!!!

Posaràs mes peixos?

Fins aviat,

Salva
Hola! Acabo de ficar 2 xhifo femella (el mascle esta super content ^^), 1 otto i 3 melanotaenia preacox. Ja em quedara focar els neons xinesos grocs i una parella de ellioti... I em plantare. Jejejejej

Gracies!
Wink Natalia Smile
Tiene muy buena pinta, para ser el primero, te felicito, eres una crack! Me gusta la decoración, y la foto con las piedras con marea de detrás del acuario le da un efecto de profundidad interesante.
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471
Gracias!!!! Nos costo mucho encontrar este fondo la verdad, pero queda perfecto!
Cuando los preacox q he metido cojan colorcito, pondre alguna foto 😄

Gracias!!!!
Wink Natalia Smile
A veure les famelles xipho :p:p:p:p Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Manel

- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
La pinta la tiene... la verdad.

Como decía Salva, para ser el primero está tremendo. Se nota que tienes mano y gusto Big Grin

Sigo atento la evolución!!
Carpe Diem.
Hola!!!!

He fet noves fotos amb la càmara (les que tenia fins ara eres amb el mòvil), surten les xhifo i les noves melanotaenies, encara que fins uns dies no tindren color del tot...
Aquesta setmana he tret el "musgo" del tronc, per veure si així freno les algues Big Grin

[Imagen: olx8.jpg]

[Imagen: ej47.jpg]

Gràcies!!!!!
Wink Natalia Smile

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 12.090 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  nou aquari Enrik 2 3.609 20-01-2015, 22:14
Último mensaje: Enrik
  Ciclat aquari afegint amoníac fcolours 6 6.889 27-03-2014, 11:54
Último mensaje: Jaume71
  El nou aquari de la Laieta eularidelescols 13 10.535 07-03-2014, 17:12
Último mensaje: 2365
  Consell/ideies per un nou aquari kabuki 6 5.672 08-01-2014, 23:23
Último mensaje: kabuki
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 30.589 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  Les algues negres del aquari AAB 2365 2 3.259 19-09-2013, 12:22
Último mensaje: lanchone
  Aquari AAB, escalars i cardenals. TRONERA 9 7.659 14-06-2013, 12:47
Último mensaje: guivet
  aquari a tres cares eularidelescols 11 9.688 12-05-2013, 12:34
Último mensaje: eularidelescols
  Aquari local AAB. TRONERA 1 2.497 16-02-2013, 20:30
Último mensaje: MIJABA

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)