Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dubte per a filtre petit gambari 20L
Per un aquariet fàcil de mantenir jo triria neocaridines (cherries, yellow, orange, green chekia, ..) que son molt agraïdes i amb un filtre de motxila funcionaran la mar de be.

Quatre branquetes, una mica de microsorum, molsa , una llum mitja i a disfrutrarBig Grin

Pots triar qualsevol substracte inert, evita els tenyits (tipus silice negre) o inclús pots deixar-ho sense substracte. Els d' argila també t' aniran bé tot i que al principi com et comenten pot fer baixar força la duresa de carbonats.

Salutacions
Isma, la panacea sí que sembla... Però ja et dic jo que si li fiques la meva aigua del Llobregat (que sovint surt a 12-13 kh y 18 GH), ja pots ficar-hi tot el help que vulguis... però a PH 5 no t'ho baixa ni flipant ajajaja

Jo el que faig per mantindre els paràmetres de les meves CRS SSS (mosura, crown y flower) és utilitzar aigua d'òsmosis remineralitzada amb Equilibrium de Seachem. Pujo els TDS a 180-220 i sé que tinc, clavat i sense problemes, el GH a 4-5 i el KH a 0-1, i així el pH s'em queda al voltant de 6,2-6,7. Això i el Red Bee, i m'oblido de problemes.

A veure si tinc temps i penjo un post d'aquest gambari nou que tinc i quina es la rutina que porto amb ell.

Per una altra part, corroboro absolutament tot el que ha dit Pavon. Wink

Si vols també pots saturar el substractes d'argila, bàsicament és fer força canvis d'aigua o ficar carbonats a l'acuari durant el ciclat. Depèn de l'aigua que tinguis a l'aixeta, amb una mica d'acondicionador (i et recomano el Prime), ja estarà bé pes les cherries, sense que calgui que facis res més.
Si t'interessen les orange, el Miquel (Mijaba), en tenia força de guapes i a molt bon preu.

Salut!
Perdoneu per respondre tard, que se m'ha anat "el santo al cielo".

La idea es de posar un gambari molt simple. Es el primer aquari de la meva filla de 15 anys. A més a més el tindrà a la seva habitació de casa meva (no viu amb mi) i vull que s'encarregui ella de tot (independenment de que jo faci la supervisió de l'aquari quan ella no hi sigui).

Molses, unes red cherrys i poca cosa mes.

Gràcies.
Albert
Yo, te puedo regalar algunas gambas cherries si te interesan. Si es así, me contactas por privado y lo acordamos.
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471
k_orta escribió:Yo, te puedo regalar algunas gambas cherries si te interesan. Si es así, me contactas por privado y lo acordamos.

Muchas gracias!!!

Debo montarlo y hacer el ciclado correspondiente Big Grin, ya te avisaré cuando esté todo a punto para recibir a las inquilinas :p y si cuando te avise todavía tienes alguna gambeta que te sobre pues serán bienvenidas y muy mimadas en casa Confusedmiley4:

Muchas gracias por tu ofrecimiento.
k_orta escribió:Yo, te puedo regalar algunas gambas cherries si te interesan. Si es así, me contactas por privado y lo acordamos.

Me alegra ver que crian y te van bien las cherries!!!

Un saludo!!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
Bug Nou muntatge de gambari. MIJABA 30 8.679 26-10-2015, 14:12
Último mensaje: MIJABA
  Nou gambari 8l Ramon_tx 8 3.737 14-03-2015, 22:27
Último mensaje: Ramon_tx
  dubte amb heteropodas lampibcn 3 1.709 25-03-2014, 01:14
Último mensaje: lampibcn
  Micro gambari de 1.5L. Es posible? kabuki 9 3.482 08-01-2014, 11:36
Último mensaje: kabuki

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)