Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DIY "ADA cabinet style"
Hola a tohom!

He decidit posar-vos els plànols del futur armari pel meu aquari de 80 llitres (62*36*36). Es un armari "ADA style" adaptat al tamany del meu aquari (poques diferències n'hi ha amb l'original).

L'original d'ADA es aquest:

[Imagen: amano-cabinet.jpg]

Dimensions:
ADA: 900mm*400mm*700mm (Llarg, Fons, Alçada), pensat per un aquari ADA de 600*300*360
El meu: 900mmx460mmx700mm, per a un aquari BLAU de 620*360*360

Estarà construit en MDF de 19 mm, amb varies mans de segelladora i després lacat en negre (varies mans de pintura laca).

I aquí venen els plànols:

Per fer el tall a qualsevol gran superfície de bricolatge:

[Imagen: tall1_2.jpg]
[Imagen: tall2_2.jpg]

Vista frontal del moble:

[Imagen: frontal%20exterior_2.jpg]

La mateixa vista amb les portes obertes:

[Imagen: frontal%20interior_2.jpg]

Vista laterals (interior, exterior):

[Imagen: laterals%20interior_2.jpg]

[Imagen: laterals%20exterior_2.jpg]

I ara la vista de planta superior (interior, exterior):

[Imagen: laterals%20interior_2.jpg]

[Imagen: superior%20exterior_2.jpg]

Com podeu veure a la planta exterior superior hi ha els forats per pasar els tubs del filtre i CO2 adaptats a les meves necessitats. Cadascú pot variar mides dels forats i distàncies.

Us deixo un arxiu amb els plànols en format PDF:

Plànols armari ADA style

PD: S'accepten crítiques i consells per a la seva millora Smile
PD2: Falten els forats per on pasarà el cable d'alimentació de "l'exterior" així com els forats interns necesaris per tubs i electricitat.

Gràcies,
Albert
Impressionant Albert!!!! Quin nivell de detall!!!

Segur que més d'un s'anima... ummmm... una urna blau de 62x36x36... quina casualitat xDDDDDDD

Salutacions.
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
Molt ben estudiat Albert!!

A mi personalment m' agrada més que l 'urna encaixi de banda a banda al moble, sense deixar espais.
Però llavors hauries de penjar les llums del sostre o des del darrera i ja no seria ADA style!!Big GrinBig Grin

Em sembla genial muntar un moble pensant des de un principi en tots els perifèrics que necessitaràs per l' aquari.

A veure si t' animes a fer unes fotillos de tot el procés de muntatge

Merci pel pdf

Salutacions
Espero amb ganes veure el resultat Confusedmiley20:
He actualitzat els plànols de l'armari degut a uns errors al barrejar plànols erronis amb els correctes. Ara, teòricament, son correctes del tot al 100%.

També us volia preguntar si algú en té aquesta eina o sap on poder localitzar-la ja que no n'he vist cap ( o se m'ha passat de llarg) al centres de bricolatge i m'aniria perfecte per fer el suport de llums per l'armari ADA style Smile:

[Imagen: EMT_light_stand_1.jpg]

[Imagen: EMT_light_stand_2.jpg]

[Imagen: EMT_light_stand_3.jpg]

En un parell de setmanes màxim començaré el muntatge de l'armari. Big Grin

Gràcies.
Albert
hola això serveix per fer curva els tubs matalics, yo entinc pero tindrias que dirme la mida
lampibcn escribió:hola això serveix per fer curva els tubs matalics, yo entinc pero tindrias que dirme la mida

Si, ja savia que era per curvar tubs Smile, el que no he pogut es trobar-ho als centres de bricolatge o necessito unes altres ulleres Smile

Et prenc la paraula i anire mes enllà, quienes mides tens? Així podré adaptar-me al que tu tinguis. Big Grin

Gràcies.
Albert
Per la banda de fontaneria. Pero si te la poden prestar millor, son cares...

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)