Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemes plantant ambulia
Hola, segurament es una pregunta molt tonta, pero hi ha algun truco per plantar l ambulia? En vaig comprar dos i porto 3d plantant-les i replantant-les perque no fan mes que soltar-se i passejar-se per l aquari :mad:
Planto la tija sense enterrar les primeres fulles. Potser es sixo? No he de srr tant mirada i plantar-la mes fondo?
Una pregunta molt tonta, ja ho he dit pero estic fins als nassos de la dichosa ambulia. Molt maca pero no s esta quieta!!
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Intenta posar un parell o tres de pedretes que no espuguin moure perque l'aguantin i les arrels puguin ferse un lloc.
I si la plantes amb fulles sota del sustracte, ajuda a que no es desenterrin i a la planta no li passa res.

A mi l'ambulia no hem dona problemes, però la cabomba hem va donar (son semblantes). EL que vaig fer, perque no tenia arrels, eren talls de poda, va ser trnca una mica el tall per abaix per poder fer una mica de L i així, de anclatje.
Les arrels surten igualemnt.

Espero et serveixi.

I tot depent dels inquilins que tinguis, es clar. si van picotejan i estirant, doncs es mes dificil
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Responder
Hola kabuki

Jo la retallo en porcions de dos o tres rodonetes de manera que quedi, pal, rodoneta, rodoneta. Llavors la pillu pel pal amb les pinces i la platu com si fos glossostigma.

Comenso pel darrera enganchat al vidre i deixo un espai de un parell de milimetres entre rodoneta y rodoneta, si no tens gambas grans ni peixos cabrons, creixera un bosquet tupit i la mar de chulo amb poca quantitat de planta mare Tongue

Si posas CO2 i forsa llum creixera mes depressa i mes bonica.

Sort amb ello !!!
Responder
Estoy con los comentarios de 2365, entiérrala bien en forma de L, y si quieres puedes poner una piedra encima, no me ha dado nunca problemas. También lo de plantar parte de las hojas en el sustrato ayuda. Arraiga muy bien, nunca he tenido problemas. Puedes ayudarte de una cuchara sopera para que quede bien adentro.
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471
Responder
Mira que idea mas curiosa:

[Imagen: plantingkilli23110880003_zpsbde15b8d.jpg]

[Imagen: plantingkilli23110880003_zpsbde15b8d.jpg]

[Imagen: plantingkilli23110880004_zpsdd486227.jpg]

[Imagen: plantingkilli23110880006_zpse158cb94.jpg]

...y entierras el canutillo en el substrato.

Esto lo he leido en la web http://elkilliclub.wikispaces.com/ .

Saludos
Responder
Gràcies per les ideies. Al final he trencat una mica la tija en forma de L i l'he posat unes pedretes damunt. De moment aguanta, a veure quan vinguin els peixos que passa. I teniu raó, creix moltissim. Fa 5d que le tinc plantada i algunes branques ja han crescut 3-4 cm!! Confusedmiley3:
Responder

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ambulia peligrosa? hector28bcn 7 2.287 23-02-2009, 23:53
Último mensaje: Petxinot
  Propagar ambulia. kongobulunga 6 2.346 21-10-2008, 12:35
Último mensaje: Samsara
  Poda Ambulia sergi34 1 1.947 22-05-2007, 21:41
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}