Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mi acuario
No tinc ocellaris, de moment he pogut resistir l' impuls!! (els negres i els picaso son prop de despertar-lo)Big GrinBig Grin

Però pel que veig en altres companys d' aficció els pobrets ocellaris de cría estan una mica torrats Big GrinBig GrinBig Grin

Fan simbiosis igual amb una anèmona, un sarco, una acantastrea, una bomba que no tingui massa força, com en el teu cas, amb l' iman de netejar els vidres o una llauna de cocacola si fa falta Big Grin

Estan macos pensa que així els tens controlats

Salutacions
Hola gem.b.

Com et comenta el soci pavon, els ocellaris criats en captivitat no perden l'instint de buscar una guarida a la nit, o viure en contacte continu amb un corall o objecte de l'aquari (o alga) però si que la gran majoria de vegades perden l'instint d'associar que l'anèmona és l'animal que els hi pertoca, fins el punt de que tu potser hi poses una a l'aquari i la ignoren. Tot es provar, hi ha gent que ha sigut ficar l'anèmona i entrar els pallassets dins, a altres els hi han tardat molt de temps en ficar-se, i a altres mai els hi ha passat.

Amb tot això, tranquila, no estan malalts ni res, simplement son rarets. Big Grin

Salutacions.

Albert
Així q m'han sortit rarets jejeje bueno però no se q fer ara, els hi deixo o els hi trec?? La veritat és q no és velluguen del costat de vidre, no han vist res més del acuari.

Ahh per cert tinc una ricordea chunga, fa una setmana q se està posant malamentw està retraiguda i amb color grisenc, i les altres q tinc estan perfectes i els demes corals també.
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
L'amor no compren de edads ni de anemones ni de imans XD

Per cert... T'esta quedant un aquari ben xulo!!!Big Grin
gem.b escribió:Així q m'han sortit rarets jejeje bueno però no se q fer ara, els hi deixo o els hi trec?? La veritat és q no és velluguen del costat de vidre, no han vist res més del acuari.

Ahh per cert tinc una ricordea chunga, fa una setmana q se està posant malamentw està retraiguda i amb color grisenc, i les altres q tinc estan perfectes i els demes corals també.

Com va la ricordea xunga¿? s'ha recuperat ¿?

I la resta de coses que¿? que tens el post abandonadet... jejejejejje
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
Buenas, la ricordea chunga, està molt chunga, ja le tret del aquari i la tinc en un apart petit, però ja no crec q duri ni 2 dies, les altres, les teves, estan bé, potser perquè estaven en un altre lloc sense tanta corrent i el menjar no sels hi escapa, ara han entrat alguns habitants més, unes anthelies, una alga bambu vermella regalada a veure si sem recupera i un camaro hispidus.
Ahhh i amb alguna de les tres coses últimes a aparegut una gamba o camaron super petit, no és pot diferència el q és, per ara és transparent, he posat una paridera i està a dins fins q sapiga que es i creixi lo suficient perquè no sel mengin.

Una foto de fa 2 dies sense els nous habitants.

[Imagen: DSC_2793_zpsc45d0791.jpg]
Ole ole... al principi pensava que era una de les meves... bueno a veure si es recupera.

Per cert... veig molt bé l'euphyllia i la gorgonia Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin... que tal la resta de cosetes: pavona, zoanthus, anthelia, etc...
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015
mescolar escribió:Ole ole... al principi pensava que era una de les meves... bueno a veure si es recupera.

Per cert... veig molt bé l'euphyllia i la gorgonia Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin... que tal la resta de cosetes: pavona, zoanthus, anthelia, etc...

Buenas,doncs no crec q és recuperi...
La euphylia i gorgonia perfectes, la pavona també, ara bé les altres no van sortir, ni els zoos ni la anthelia, i van desapareixer de les roques, i l'altre dur q no recordo el nom, tampoc va sortir els polips, la tinc a l'aquari però em sembla que... Sad
Després de un catàstrofe de arquitectura jejeje les roques és van caure per culpa meva per intentar salvar un coral q havia caigut a redera, ara una mica canviat, amb cosetes noves.
M'agradaria possar un parell de fridmani, però no se si ya són mases coses...

[Imagen: DSC_3000_zps89b6c87f.jpg]
Preciós gemma... et felicito. Queda molt maco
Tropical 200L (nou)

Aquaris petits

Actualitzat 22-Juny-2015

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Mi acuario marino Chelmon'house agalofre 21 13.537 26-10-2017, 10:48
Último mensaje: Carlos Samurai
Big Grin Aportes para nuevo acuario 200l BCS 0 1.373 18-09-2017, 14:03
Último mensaje: BCS
  acuario del mediterraneo legal? camaroncillo 4 3.011 02-02-2017, 18:42
Último mensaje: Carlos Samurai
Thumbs Up Acuario marino de Moiaio (2017) Salvador Borràs 4 3.516 29-01-2017, 14:56
Último mensaje: esarro
  Necesito ayuda con nano acuario Ocean Free 63L Jordimlm 1 2.206 18-06-2015, 00:01
Último mensaje: Jordimlm
  como pasar contenido de un acuario a uno mas grande? arcanito1969 7 4.261 25-02-2015, 13:01
Último mensaje: arcanito1969
  Mini acuario. Empezamos mal aserramaq 3 3.081 03-09-2014, 04:25
Último mensaje: albertus
  montar acuario alberto30 3 2.824 12-08-2014, 00:37
Último mensaje: gem.b
  hola muy buenas , soy nuevl en el foro y quisiera montar un acuario pequeño marino anthony 4 3.789 17-05-2014, 22:17
Último mensaje: manelescalar
  Proyecto acuario marino reef 700l javi 49 23.079 31-10-2013, 14:37
Último mensaje: Seral

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)