Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Consell/ideies per un nou aquari
Hola a tots,
Despres de 20a sense peixos a la meva vida, m'ha tornat a agafar la febre i he comprat un aquari de 2a mà. El tinc ciclant des de el 15/12/13, el 20 vaig plantar-lo i des de el 21 tinc els nitrits a 0 i el nitrats a 5mg/L. El ciclat ha anat molt ràpid, però els paràmetres son correctes i ha fet tot el procès sense aditius ni res, així que...Si no varia, el dissabte comenzarè a possar peixos. Alguna idea? les dades del aquari son:
120L teòrics, 90reals
Filtre foamex, perlon i canutillos
Bomba eheim compact 600
GH 11
PH 7
Llum 25W, en fase de canvi gràcies a aquest foro Confusedmiley2:
Em deixarè aconsellar pels de la tenda, que els tinc molta confiança (una tenda al costat de les Rambles, crec que tots la coneixeu), però per anar-hi amb una mica d'ideia i no dir-lis: Sisplau, possim quart i meitad de peixets... :p

M'agraden els peixos petits (máx 10cm), amb mols colors i resistents, que estiguin a l'aquari al seu aire i no em necessitin gaire. L'aquari està com a separador d'ambients, que diuen a l'ikea, es veu per tots 4 costats i el gat s'està tot el dia amb el bigoti pegat al vidre, així que peixos no porugs, sisplau, o serè la primera persona a qui els peixos se li moren d'un infart.

Unes fotos de l'aquari tal com està ara, per inspirar-hos (dolentisimes, he de practicar). Les plantes han quedat una mica al seu aire per que despres de haver de replantar-les 20 vegades, el diseny inicial s'anat a passeigSad
Per cert, res de cargols, ja sé que son molt macos però es veure'ls i venir-me de gust una ració de cargols a la llaunaBig Grin

.jpg   DSC_1515.jpg (Tamaño: 39,33 KB / Descargas: 78)

.jpg   DSC_1516.jpg (Tamaño: 80,08 KB / Descargas: 74)

.jpg   DSC_1518.jpg (Tamaño: 43,26 KB / Descargas: 76)
Gràcies per l'ajuda
Jo crec que quedarien be una parella de guramis o uns quants barbs. No se jo en aquest aquari veig be qualsevol de les 2 coses jejeje
Manel

- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
De moment he ficat 8 cebretes, 2 ancistrus i 6 red cherry.Les cebretes s'ho passen pipa persseguint-se per tot l'aquari. :p
En 15d ficaré mes bitxos però encara no sé quins... Tinc 15d per pensar-m'ho:confused:
kabuki escribió:M'agraden els peixos petits (máx 10cm), amb mols colors i resistents, que estiguin a l'aquari al seu aire i no em necessitin gaire.

Una parella de gouramis perla (Trichopodus/Trichogaster Leeri) t'aniria de luxe en un 120L. Macos i durs com pocs. El problema és sexar els juvenils

[Imagen: Trichogaster-leerii-pair.jpg]
Jo tambe crec que els guramis perles quedarien molt be en aquell tanc, jo en vaig tenir un cop i son espectaculars.

ismacarv escribió:Una parella de gouramis perla (Trichopodus/Trichogaster Leeri) t'aniria de luxe en un 120L. Macos i durs com pocs. El problema és sexar els juvenils

[Imagen: Trichogaster-leerii-pair.jpg]
Manel

- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
Opciones hay tantas como días.Big Grin

Las cebritas son muy estresantes, de hecho estresan hasta las plantas.

Trichos es una buena opción.

Colisas también.

Apistos tipo cacatuoides también.

Algún tipo de Corydoras estarían bien para la parte baja.

Lápices o hachas para la parte de arriba... hay mil opciones.

Eso si, las Red Cherry si metes Trichos suerte... de hecho si hay peces que quepan por su boca... suerte.:p:p
Carpe Diem.
Novetats sobre aquest tema. Els Reis no m'han fet ni cas i han decidit portar-me peixos. :mad::mad: Resultat: a les zebretes i les red cherry les estan fent companyia 8 guppys i 6 cardenals. Tenin en compte que els guppys crien com conills, en dos mesos l'aquari ser territori guppy

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 11.248 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  nou aquari Enrik 2 3.394 20-01-2015, 22:14
Último mensaje: Enrik
  Evolució del meu aquari de 180 litres Natalia 22 17.689 02-11-2014, 13:25
Último mensaje: Natalia
  Ciclat aquari afegint amoníac fcolours 6 6.478 27-03-2014, 11:54
Último mensaje: Jaume71
  El nou aquari de la Laieta eularidelescols 13 9.778 07-03-2014, 17:12
Último mensaje: 2365
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 28.290 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  [Consell] - Posta Escalars Ricard 9 7.430 18-10-2013, 19:59
Último mensaje: Ricard
  [Consell] - Posta ramirezzis Ricard 17 11.720 02-10-2013, 10:32
Último mensaje: ismacarv
  Les algues negres del aquari AAB 2365 2 3.059 19-09-2013, 12:22
Último mensaje: lanchone
  Aquari AAB, escalars i cardenals. TRONERA 9 7.069 14-06-2013, 12:47
Último mensaje: guivet

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)