Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Operació "Reset Total"
Lo dicho, paliza que te has dado...ahora a disfrutarlo de nuevo.
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Genial David, el resultat ha sigut inmillorable!

I molt ben documentat, i les fotografies com sempre genials!
Salutacions,

MIJABA.
A veces un hombre debe hacer lo que debe de hacer. Cool

Felicidades David, vaya currada te pegaste, pero no dudo que el resultado haya sido (es) muy gratificante.

Tu acuario es guapisimo y creo que a más de uno le has dado envidia (sanisima por supuesto).

Ahora estaremos todos con los dedos cruzados para que no hayan sopresas.

Además, hay que decirlo, son temas como este que le dan vidilla al foro... Gracias!
Esto es un mal ejemplo para los demas.
Yo estoy reseteando mi 350L, claro que está en la terraza y fot fred, pero es que llevo 1 mes, y aún toene un palmito de agua.

Cachis
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
No tiene mala pinta no...

A ver como evolucionan esas plantas.

Al final sólo akadama?
Carpe Diem.
Hola nois,

Acabo de mesurar paràmetres, 48 hores després del muntatge, i se m'han caigut al terra... :eek:

pH = 6,6
NO2 = 0 mg/l
NO3 = 40 mg/l :eek: :confused: :mad:

Osti, nen! Ara sí que no entenc res! :confused: Com pot ser? Vaig omplir l'aquari al 100% amb aigua d'òsmosi, només enriquida amb sals per discus i KCO3 per pujar una mica el kH.

Estic, senzillament, al·lucinant... Algun suggeriment...? :confused:
Portaven els filtres molt temps sense netejar-se??? En els filtres es pot acumular gran quantitat de nitrats si estan bruts.

Ara es tindria que veura, amb 100% d'osmosi, si el biologic esta reaccionant i fent un mini ciclat.

A mi hem va pasar. Però ara no pots a mes a mes netejar el filtre, a no ser que sigui algo ràpid i sense perdra carrega biologica.

Si solsament son nitrats, potser algun producte, prime de seachem, per ex.
Canvis d'aigua, es clar, però també llavors fas patir la colonia bacteriana.

Sort
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
David Fernández escribió:Hola nois,

Acabo de mesurar paràmetres, 48 hores després del muntatge, i se m'han caigut al terra... :eek:

pH = 6,6
NO2 = 0 mg/l
NO3 = 40 mg/l :eek: :confused: :mad:

Osti, nen! Ara sí que no entenc res! :confused: Com pot ser? Vaig omplir l'aquari al 100% amb aigua d'òsmosi, només enriquida amb sals per discus i KCO3 per pujar una mica el kH.

Estic, senzillament, al·lucinant... Algun suggeriment...? :confused:

2365 escribió:Portaven els filtres molt temps sense netejar-se??? En els filtres es pot acumular gran quantitat de nitrats si estan bruts.

Ara es tindria que veura, amb 100% d'osmosi, si el biologic esta reaccionant i fent un mini ciclat.

A mi hem va pasar. Però ara no pots a mes a mes netejar el filtre, a no ser que sigui algo ràpid i sense perdra carrega biologica.

Si solsament son nitrats, potser algun producte, prime de seachem, per ex.
Canvis d'aigua, es clar, però també llavors fas patir la colonia bacteriana.

Sort

A mi també l'unic que s'em acut es que els filtres de l'osmosi o la membrana no estiguin be.Fa molt que els vas renovar?
-
-
Jo parlo dels filtres normals.
Jo sobre osmosi no tinc ni idea.

La porqueria acumulada en les esponges, perlon, etc dels filtres, pot ser un cau de nitrats
*250 L, Malawi

Els dos filtres els vaig netejar la setmana passada, precissament per tenir-los perfectes de cara a la reforma. Per altra banda, no estaven gaire bruts... Suposo que a hores d'ara estan funcionant bé, doncs tinc els NO2 a zero; per tant, sembla que estan fent la seva feina: transformar NO2 en NO3.

Pel que fa a l'aparell d'òsmosi, els prefiltres tenen uns pocs mesos. De les 3 membranes, una és bastant nova i les altres 2 tenen ja un temps, però l'aigua d'òsmosi surt de totes 3 membranes amb NO3=0, doncs ho he comprovat fent tests. Fins hi tot, la meva paranoïa em va fer comprovar si després de reposar uns dies l'aigua d'òsmosi continuava sense nitrats i, efectivament, seguien sent 0. Per tant, sembla que no és problema de l'aigua d'òsmosi, a no ser que se m'estigui escapant alguna cosa molt subtil...

Les resines anti-nitrats podrien donar un cop de mà, però és una solució transitòria, clar, no una solució definitiva...

Estic despistadíssim...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  duresa total (GH). Barcelona-Eixample esquerra TRONERA 4 2.567 13-10-2014, 18:04
Último mensaje: ismacarv
  Con filtro con bacetrias y cambio de sustrato y agua total cuanto hay que esperar ? chevro 0 1.348 28-09-2007, 23:36
Último mensaje: chevro
  Remodelació total Mr. snake 27 7.311 07-04-2007, 17:56
Último mensaje: David

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)