Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mini-Med.

gracies, gracies . . . Confusedmiley9:

el nen fa uns 6 cm i es de . . . be, a uns 30 Km de BCN . . . je, je, je . . .

Akesta es la femella:

[Imagen: femella.jpg]

Akesta sí k m'ha sortit pitjor . . . Wink

mol xula [Imagen: smiley32.gif]

pro enrecordat d posar una panoramca del aquari Confusedmiley1:
Marc Cisa.

Tan bon punt el tingui una més en condicions la penjo. Es que he estat uns dies una mica fora de circulació i el tinc força abandonat . . . les algues se m'han posat molt lletjotes i no està com per fer-li gaires fotos . . . però aquesta tarda el poso a punt e intentaré fer-li alguna i penjar-la.

Wink
MOL WAPU!!!!volem fotos ia eeeeee!!
nO s + riKo L k + tieNE siNo eL q - NcSita Big Grin

Bon dia . . . . com ja us vaig comentar, he estat fora de circularció uns dies i tenia els aquaris abandonats . . . tots 3 . . . i al final he tingut2 baixes, be, 3: un globus del salobre i els dos mascles de Sphynx [Imagen: smiley19.gif]. Tan sols m'ha quedat la femella . . . aveure si millora el temps i vaig a la recerca d'un nou mascle per a la vidua.

Al menos em va donar temps de fer-li la foto per a que el veiessiu.

Bon projecte Wink, tinc ganes de veure una panorámica de l'aquari, segur que no té res d'envejar als marins que tenim tots!.

Per cert, quins parámetres tens?

Que faras amb la temperatura a l'estiu?
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)

Hola Edu!

Els parametres quimics de l'aigua . . . pos no se . . . si vols que et sigui sincer encara no els he mesurat . . . la salinitat sí . . . està a 1,030 com on els vaig agafar . . . segurament la baixaré poc a poc fins a uns 1,028-1,026 . . .

En quant a la temperatura, son especies dels primers 50 cm de fondaria . . . estàn acostumats a "patir" temperatures elevades de l'ordre dels 28ºC, per lo que a 24 com els tinc no em donen cap mena de problema . . . i a l'hivern encara estaràn més baixos . . . no se . . .

Te moltissim a envejar als vostres marins, tan per l'aspecte com per els habitants . . . no tinc roca viva, tiro de pedrots arrodonits . . . he intentat reproduir amb fidelitat el medi on els vaig trobar, el qual, la veritat sigui dita, era una mica horrible . . . je, je, je, je, je . . .

De moment tinc el 54 litres superpoblat, amb uns 12 pavos (que es una passada quan els dono de menjar per que surten tots serpentejant a menjar-me de la ma!!). En tinc alguns d'uns 10-12 cm. . . el mascle més gran s'ha fet una cova just al centre de l'aquari, es territorial, però respecta molt a la resta . . . alguna carrera, similar als Mbuna, però sense agresions . . .

Es divertit!

Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Mini acuario. Empezamos mal aserramaq 3 2.429 03-09-2014, 04:25
Último mensaje: albertus
  Em presento, el meu mini-nano aquari! lupodove 37 11.177 04-10-2013, 00:04
Último mensaje: lupodove

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)