Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Estrès per trasllat de la botiga a casa?
M'agradarà tenir noticies d'aquest tanc diguem-ne ... en un parell de mesos, si et plau.

No tinc classificada l'Ichthyophthiriasis com una infecció "difícil" però sincerament, tampoc tan fàcil de controlar com ara ho has fet tu.

Que no ho dubto, i en tot cas me'n alegro.

Salutacions Confusedmiley2:
Es clar Tofol! Ja anirè donant notícies. Per això deia que tocava fusta de moment, és que se'ls veu tan bè que realment sembla que ja hagi passat tot..Però bueno, ja veurem. Fins la propera!
Hola!
Només volia donar notícies (sobretot per l'interès del tofol en el missatge anterior i tambè a qui pugui estar interessat) sobre el meu cas. Al gener vaig tenir punt blanc i vaig explicar que ho havia resolt fent canvis parcials d'aigua més sovint (cada 3-4 dies) i sense cap medicació. Bé, ni molt menys voldria sentar càtedra, només explicar que en el meu cas i estant ja a finals de maig i veient sans els meus peixos, puc dir que en el meu cas va funcionar només el fer canvis d'aigua sense cap altre ajut extra. Tot s'ha de dir que tinc uns 100 litres reals i no està pas superpoblat (10 neons, 6 borrachitos ,3 ancistrus i 3 gambes) suposo que això d'alguna manera podria ajudar. Només volia confirmar que tot va anar bè i si algú li pot servir d'ajuda genial. He de dir que com ja vaig dir en un missatge anterior, els que van patir el punt blanc van ser els borrachitos en 2-3 dies d'haver arribat de la botiga a casa i desprès de molt investigar he llegit en varios llocs de gent que li havia passat i en bibliografia he llegit que és una espècie especialment sensible en l'aclimatació.
I res més, de moment, encara desprès de mesos continuo amb els mateixos peixos i m'agradaria molt tenir alguna espècie més gran (que fos 'l'estrella' de l'acuari, un parell només) pero no em decideixo entre arc iris boesemani, escalars o discs (aquests últims em fan més por per lo complicats que tothom diu que són...pero tambè penso que a tothom li haurà passat això i algún dia si hauràn llançat...).
Si algú em volguès donar la seva opinió especialment sobre això últim i tenint en compte el meu acuari li agrairia molt Confusedmiley2:Confusedmiley2:
Moltes gràcies com sempre
apurimak escribió:Hola!
Només volia donar notícies (sobretot per l'interès del tofol en el missatge anterior i tambè a qui pugui estar interessat) sobre el meu cas. Al gener vaig tenir punt blanc i vaig explicar que ho havia resolt fent canvis parcials d'aigua més sovint (cada 3-4 dies) i sense cap medicació. Bé, ni molt menys voldria sentar càtedra, només explicar que en el meu cas i estant ja a finals de maig i veient sans els meus peixos, puc dir que en el meu cas va funcionar només el fer canvis d'aigua sense cap altre ajut extra. Tot s'ha de dir que tinc uns 100 litres reals i no està pas superpoblat (10 neons, 6 borrachitos ,3 ancistrus i 3 gambes) suposo que això d'alguna manera podria ajudar. Només volia confirmar que tot va anar bè i si algú li pot servir d'ajuda genial. He de dir que com ja vaig dir en un missatge anterior, els que van patir el punt blanc van ser els borrachitos en 2-3 dies d'haver arribat de la botiga a casa i desprès de molt investigar he llegit en varios llocs de gent que li havia passat i en bibliografia he llegit que és una espècie especialment sensible en l'aclimatació.
I res més, de moment, encara desprès de mesos continuo amb els mateixos peixos i m'agradaria molt tenir alguna espècie més gran (que fos 'l'estrella' de l'acuari, un parell només) pero no em decideixo entre arc iris boesemani, escalars o discs (aquests últims em fan més por per lo complicats que tothom diu que són...pero tambè penso que a tothom li haurà passat això i algún dia si hauràn llançat...).
Si algú em volguès donar la seva opinió especialment sobre això últim i tenint en compte el meu acuari li agrairia molt Confusedmiley2:Confusedmiley2:
Moltes gràcies com sempre

Bona tarda!

Referent a la incorporació d´aquests dos peixos, et donc el meu punt de vista:

Opció Melanotaenia Bosemani: són peixos gregaris ue es senten millor acompañats d´un grup de peixos de la mateixa espècie. No són peixos per tindre en parella.

Escalars: molt macos però quan vegin els neons aniràn directes a per ells. Es cert que es veuen aquaris amb neons i escalars però han seguit un procés diferent al teu. Els neons s´han intoduit avans que els escalars . Els escalars es fiquen després i d´una mida molt molt petita. Que no els hi passin els neons per la boca. D´aquesta manera aprenen a combiure amb ells i quan es fan grans accepten la presencia amb els neons ja que han conviscut durant molt de temps junts. S´aconsella una alçada d´aquari com a mínim de 50 cms.

Discos: aconsellen 50 litres per a exemplar adult

Salutacions
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Nueva casa de los Albis serginho3 7 6.801 13-12-2014, 22:50
Último mensaje: lampibcn
  Denuncia per cargols poma a casa xaviergiralt 2 3.562 04-09-2014, 15:20
Último mensaje: ismacarv
  ¿Cuantos acuarios tienes en casa? Jaume Izquierdo 18 13.630 06-04-2004, 13:56
Último mensaje: fernando ruiz

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)