Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Primer Projecte (Gambari 60L)
No sé si es veurà perquè ho estic fent des del mòbil però...

[Imagen: 12195256036_ea1a2e5b99_z.jpg]

A la espera de rebre el carnet de l'AAB per anar a comprar el substrat, al final, avui parlant amb en Lanchone crec que m'ha convençut per optar pel HELP soil...
Ese mueble daba para más litros!!!!!!!!!!!!!!!!

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Carpe Diem.
Jajaja qué cabrón.. Lo sé pero uno hace lo que puede con lo que tiene.

De momento 60L. Quan em toqui la loteria ja montaré un marí de paret a paret d amb 1000L.
TitoHarris escribió:De momento 60L. Quan em toqui la loteria ja montaré un marí de paret a paret d amb 1000L.

Per fer això com a mínim un Euromillones dels de bote gordo Big Grin Big Grin Big Grin
Bé, poso unes fotografies de com està anant la cosa.

De moment vaig més enraderit del que voldria, degut a que me la van liar demanant els PLL, enlloc de 6500ºK van portar 3000...

Està tot a punt (tot i que falta el CO2) a l'espera d'afegir els dos tubs de PLL (teòricament han d'arribar un 954 i dos 865, faré proves a veure quina combinació m'agrada més), l'aigua i les plantes (finalment m'he decidit per l'Eleocharis sp. mini)

La cosa està així:

[Imagen: 12273712335_a7297fd5ae_c.jpg]

[Imagen: 12274142164_3891d8453b_c.jpg]

Com veieu el filtre l'he deixat a fora, no queda tan estètic, però és molt més pragmàtic per netejar.

El substrat és una base de 8L de HELP Amazonia aquasoil, amb 4 dragon stone. Respecte la dragon stone, la veig molt poca cosa, espero comprar un pedrot gran per utilitzar-lo com a eix central, així que la disposició actual de les roques és transitòra.

Ara ja em podeu criticar i tirar les pedres pel cap. Big GrinBig Grin
Tu ho has demanat!!Big GrinBig GrinBig Grin

Jo també penso que es veu una mica buit. Les pedres son totes força petites i si tens intenció de tapissa-lo es veuran molt poc.

Jo provaria de provocar una mica de desnivell amb el substracte, dels extrems aniria pujant una mica en gruix fins a la zona de pedres.

Ja que tens la pantalla de Pls has provat els de leds. Per acuaris de tamany migt van força bé.

Vinga que això ja va agafant forma!!

Salutacions
Tinc 3L més de substrat, la idea, després de posar el/s pedrot/s seria de crear aquest desnivell...
Muy buenas,

Comentarte que, si lo que buscas es un estilo Iwagumi (sólo sustrao, piedras y plantas – sin troncos ni barquitos piratas), los más puristas te van a pedir que sigas al menos 2 reglillas de libro:

2. Número impar de piedras:

Lo "típico" son 3 piedras más visibles, pueden haber más pero muchas veces la vegetación las esconde.

2. Las tres piedras deben ir de tamaño decreciente:

· La más grande "Oyaishi" debe ser la primera piedra que pongas y no debe ir centrada. A partir de ella deberías equilibrar el paisaje acuático.
· La segunda piedra de menor tamaño es la "Fukuishi" que va justo a la derecho o izquierda del la "Oyaichi" buscando equilibrar esta ultima.
· Luego la tercera es la "Soeishi" que busca equilibrar el acuario en su totalidad.
Pueden haber más de una Fukuishi y Soeichi, pero sólo una Oyaichi.

Esto, si deseas seguir un poco el estilo Iwagumi, si no era tu objetivo, puedes pasar radicalmente de este rollo.

Saludos y ánimos!! Y sobre todo fotos. =)
Iwagumi 54L - 8 Danio margaritatus (Galaxy), 9 Danio erythromicron, 5 Corydoras Pigmea, 1 trichopsis pumila, muchas neocaridina heteropoda var. orange, Anubias nana, hemianthus callitrichoides "cuba", rotala wallichii, Fira moss, fissidens fontanus.

Pysgod.com - Intentando crear un directorio de tiendas de acuariofilia en España. ¿Me ayudas? pysgod.com
Lo tendré presente, gracias!

Em recomaneu alguna botiga on trobar algun pedrot (20-10x20cm) aprox. de dragon stone?

Vaig veure l'altre dia a AQA Espai que en tenien i estaven bé.
Tito. Las mías salen de Aqa espai. Buen precio y si vas y les han llegado hace poco tienen buena variedad

Lo que me comentaron es que no piden tan a menudo como peces y plantas así que cuando hay y te gustan. Pilla las. :-)
Iwagumi 54L - 8 Danio margaritatus (Galaxy), 9 Danio erythromicron, 5 Corydoras Pigmea, 1 trichopsis pumila, muchas neocaridina heteropoda var. orange, Anubias nana, hemianthus callitrichoides "cuba", rotala wallichii, Fira moss, fissidens fontanus.

Pysgod.com - Intentando crear un directorio de tiendas de acuariofilia en España. ¿Me ayudas? pysgod.com

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ciclado, primer test Cesar73 20 13.757 02-08-2013, 17:36
Último mensaje: jarajojo
  nou projecte urna 300lts xivito 11 9.099 18-12-2012, 18:32
Último mensaje: xivito
  Gambari 10L fante 2 2.899 08-05-2012, 11:29
Último mensaje: Pere Sastre
  3 dies de ciclat, primer problema Damaris3 9 6.917 08-03-2012, 00:04
Último mensaje: Damaris3
  reiniciar projecte Damaris3 5 4.723 09-01-2011, 10:50
Último mensaje: Damaris3
  Projecte??? Blurp 8 6.960 07-09-2010, 12:45
Último mensaje: Blurp
  Nou muntatge - Projecte Tanganika Inside!! MIJABA 9 8.486 03-08-2010, 13:20
Último mensaje: MIJABA
  El meu primer acuari desprès dels de la infància nekolitik 12 9.680 03-07-2010, 04:35
Último mensaje: MIJABA
  Projecte 60L - Ajudes, suggeriments i aclaracions :) MIJABA 45 30.493 28-01-2010, 09:04
Último mensaje: Marc Martínez
  Fotos puesta escalares y primer dia de nado libre. Coreman 4 5.163 30-01-2009, 23:52
Último mensaje: quino69

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)