Temas: 173
Likes Given: 0
Registro en: Nov 2005
A mi personalment m'agrada més la primera!
•
Temas: 11
Registro en: Jul 2013
Muy guapas las piedras, todas. Excelente elección...
La verdad es que entrar a valorar el hardscape de otro es un poco complicado (y delicado). Yo tendería a estar de acuerdo con Albertus, la primera opción me gusta más...
Si no tienes prisa, deja una opción durante un par de días y la vas viendo y meditando e igual cambias algo y así vas haciendo hasta que encuentres la que más te gusta.
Otra cosa que puedes hacer es jugar con el sustrato, un desnivel siempre siempre le da un toque refinado a un paisaje...
Pero vas muy bien!! Tengo hasta ganas de ponerme ya con otro, pero en casa me matarían... =)
Iwagumi 54L - 8 Danio margaritatus (Galaxy), 9 Danio erythromicron, 5 Corydoras Pigmea, 1 trichopsis pumila, muchas neocaridina heteropoda var. orange, Anubias nana, hemianthus callitrichoides "cuba", rotala wallichii, Fira moss, fissidens fontanus.
Pysgod.com - Intentando crear un directorio de tiendas de acuariofilia en España. ¿Me ayudas?
pysgod.com
•
Temas: 8
Registro en: Jun 2013
A mi m'agrada la primera també!
Olga
300l COMUNITARI
95l MINI-CICLIDS
20l GAMBARI
I d'aqui res... TANGANIKA
•
Temas: 0
Registro en: Jan 2010
a mi la primera pero a la pedra de la esquerra li donaria una volteta per posarla que sembles mes alta que ample :o:o
•
Temas: 57
Registro en: Jul 2010
Jo em quedaria amb la primera.
Aquets pedrots nous tenen molt molt bona pinta
Salutacions
•
Temas: 3
Registro en: Nov 2013
Ok! Doncs per votació popular, personal i familiar, l'opció 1 passa a la següent fase.
Com molt bé diu en Bruno, deixaré 'reposar' la idea fins el cap de setmana, serà llavors quan comenci a omplir-lo i plantar-lo (si trobo Eleocharis sp. mini digne!). Si algú n'ha vist aquests darrers dies pee alguna botiga de bcn agrairia que ho digues (o per privat si no vol fer publicitat)
•
Temas: 16
Registro en: Jan 2011
Molt xulo i te bona pinta, jo també em quedaria amb la primera opció.
Manel
- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
•
Temas: 23
Registro en: Sep 2011
La primera sense dubte tot i que personalment la pedra petita la giraria una mica cap a l'esquerra (mirant cap a dintre del conjunt format per les dues altres) de manera que no quedés tan paralela a la principal.
La pedra principal li donaria una mica més de verticalitat així no et faria tanta ombra i encara la faria destacar més.
El substrat el pujaria de la part del darrera i a més a més el pujaria més de la part esquerra.
Això ja va a gusto del cosumidor.
•
Temas: 3
Registro en: Nov 2013
Re-mirant-me l'aquari, la veritat és que el que tenia en ment era posar-hi només Eleocharis sp mini... Pero estic pensant que potser quedarien bé algunes plantes més grans a la part posterior com Eleocharis acicularis o, fins i tot, alguna planta que doni un toc de vermell (Rotala?)
....:confused:
•