Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Son Ous????
Buenas,

doncs això,

Avui estava repassant algunes peces entre elles aquesta ja que està marxant i fa uns dies van palmar uns plats verds, i la veritat em te amb la mosca rera l'orella.
He decidit treure la peça del seu lloc i mirar-la detingudament i he vist això:

[Imagen: IMG_3483_zps58ea5f35.jpg]

No soc cap super expert, però a mi em fa tufa a ous, de cargol o nudi. Encara que no he trobat al potencial pare de les criatures, i he repassat la peça fins amb la lupa (literal)

El més curiòs es que només he sigut capaç de trovar-los aquí, en cap altre lloc, ni a les acros, ni als plats ni vidres ni roca ni res.

Algú em pot donar un cop de mà si us plau???

I si es nociu, com eliminar-los.

Gràcies
Joan, sense cap tipus d'experiencia per part meva, pero per les fotografies que he vist per internet, semblen ous de nudibranqui.

D'altra banda quin corall és?
Salutacions,

MIJABA.
No me'n recordo quin corall es.
Podria ser una Hydnophora rigida ?

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)