Temas: 108
Likes Given: 0
Registro en: Oct 2011
Hola,
Algú amb prou idea del tema em pot donar una opinió general sobre aquesta pantalla per aquari d'aigua dolça?
http://www.fluvalaquatics.com/uk/freshwa...mance-led/
Merci  miley20:
•
Temas: 95
Registro en: Jan 2013
Bona nit companys!
Miquel, ens aniría bé saber quines pretencions tens amb aquesta pantalla. Si vols fer un plantat amb plantes d´alts requeriments luminics o no.
Una mateixa plantalla pot ser bona opció per un prejecte determinat i no servir per un altre.
Avia´m que ens dius.
Salutacions
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
•
TRONERA escribió:Bona nit companys!
Miquel, ens aniría bé saber quines pretencions tens amb aquesta pantalla. Si vols fer un plantat amb plantes d´alts requeriments luminics o no.
Una mateixa plantalla pot ser bona opció per un prejecte determinat i no servir per un altre.
Avia´m que ens dius.
Salutacions
No en tinc pas de pretensions. Només demano una opinió a nivell general.
Gràcies
•
Temas: 38
Registro en: Nov 2011
No les havia vist, i fan bona pinta.
Pel que diu a la web son amb optica de 120º sí o sí. Pel que no estan pensades per a anar gaire separades del nivell de l'aigua.
Tampoc m'ha semblat veure que tinguéssin opció de control d'intensitat, més enllà del mode 'nit'. Però potser és que no he llegit prou.
Les he vist per uns 250€ la versió 60cm-80cm... pel que si són leds de qualitat (ho sembla), i els dos comentaris anteriors no importen, crec que pot ser una bona opció.
Tot plegat resultat d'una ullada ràpida a internet, pel que feu-me menys cas que mai.
A veure si algú les veu en acció i ens pot dir com tiren. Estaré pendent.
•
Temas: 3
Registro en: Nov 2013
Crec que les vaig veure a una tenda de bcn fa un dies. No feia mala pinta, la llum no estava malament, però la vaig veure un xic tirant a senzillota. No tenen regulació i el modo nit és totalment manual, es a dir, un interruptor que apaga els leds blancs i encen els blaus, vamos que no es podem ni tant sols temporitzar de la forma tradicional (a no ser que no t'importi perdre el modo nint). Jo personalment la vaig trobar una relació qualitat /prestacions/ preu mes aviat justeta. Segons el que busquis, pel preu pot estar be, donat que no hi gaires alternatives per aigua dolça, però sense tirar cohets.
Jo tinc aquesta (comprada aquí) i estic content, és clar que el preu puja una mica mes.
http://www.charterhouse-aquatics.co.uk/t...13182.html
•
xaviergiralt escribió:No les havia vist, i fan bona pinta.
Pel que diu a la web son amb optica de 120º sí o sí. Pel que no estan pensades per a anar gaire separades del nivell de l'aigua.
Tampoc m'ha semblat veure que tinguéssin opció de control d'intensitat, més enllà del mode 'nit'. Però potser és que no he llegit prou.
Les he vist per uns 250€ la versió 60cm-80cm... pel que si són leds de qualitat (ho sembla), i els dos comentaris anteriors no importen, crec que pot ser una bona opció.
Tot plegat resultat d'una ullada ràpida a internet, pel que feu-me menys cas que mai.
A veure si algú les veu en acció i ens pot dir com tiren. Estaré pendent.
manutremo escribió:Crec que les vaig veure a una tenda de bcn fa un dies. No feia mala pinta, la llum no estava malament, però la vaig veure un xic tirant a senzillota. No tenen regulació i el modo nit és totalment manual, es a dir, un interruptor que apaga els leds blancs i encen els blaus, vamos que no es podem ni tant sols temporitzar de la forma tradicional (a no ser que no t'importi perdre el modo nint). Jo personalment la vaig trobar una relació qualitat /prestacions/ preu mes aviat justeta. Segons el que busquis, pel preu pot estar be, donat que no hi gaires alternatives per aigua dolça, però sense tirar cohets.
Jo tinc aquesta (comprada aquí) i estic content, és clar que el preu puja una mica mes.
Merci per les opinions. La veritat es que potser sí que sembla una mica batallera dintre del que ho pot ser una pantalla de led encara que pel preu potser no estigui tant malament sabent el que es paga per una pantalla regular de marí (jo aquesta l'he vist de 110 cm. extensible a 145 per 264 eurus)
Em picava la curiositat i es que no entenc massa del tema lumínic. Segurament tornaré als PL donat que no crec que planti ni una ceba en bastant de temps.
Salutacions!
•
Temas: 8
Registro en: May 2012
manutremo escribió:Crec que les vaig veure a una tenda de bcn fa un dies. No feia mala pinta, la llum no estava malament, però la vaig veure un xic tirant a senzillota. No tenen regulació i el modo nit és totalment manual, es a dir, un interruptor que apaga els leds blancs i encen els blaus, vamos que no es podem ni tant sols temporitzar de la forma tradicional (a no ser que no t'importi perdre el modo nint). Jo personalment la vaig trobar una relació qualitat /prestacions/ preu mes aviat justeta. Segons el que busquis, pel preu pot estar be, donat que no hi gaires alternatives per aigua dolça, però sense tirar cohets.
Dónde conseguiste esa pantalla?
Saludos
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
•
Temas: 60
Registro en: Jan 2013
Siderfa escribió:Dónde conseguiste esa pantalla?
Saludos
Té molt bona pinta, posa fotos del teu projecte quan puguis.
Gràcies,
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]
Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]
Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
•
Temas: 3
Registro en: Nov 2013
Siderfa escribió:Dónde conseguiste esa pantalla?
Saludos
Perdó pel retard, no havia vist el teu missatge. Jo la vaig comprar a Dauer al carrer Tallers.
•
|