Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sobre pantalla led
Hola,
Algú amb prou idea del tema em pot donar una opinió general sobre aquesta pantalla per aquari d'aigua dolça?

http://www.fluvalaquatics.com/uk/freshwa...mance-led/

Merci Confusedmiley20:
Bona nit companys!

Miquel, ens aniría bé saber quines pretencions tens amb aquesta pantalla. Si vols fer un plantat amb plantes d´alts requeriments luminics o no.

Una mateixa plantalla pot ser bona opció per un prejecte determinat i no servir per un altre.

Avia´m que ens dius.

Salutacions
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
TRONERA escribió:Bona nit companys!

Miquel, ens aniría bé saber quines pretencions tens amb aquesta pantalla. Si vols fer un plantat amb plantes d´alts requeriments luminics o no.

Una mateixa plantalla pot ser bona opció per un prejecte determinat i no servir per un altre.

Avia´m que ens dius.

Salutacions

No en tinc pas de pretensions. Només demano una opinió a nivell general.
Gràcies
No les havia vist, i fan bona pinta.
Pel que diu a la web son amb optica de 120º sí o sí. Pel que no estan pensades per a anar gaire separades del nivell de l'aigua.
Tampoc m'ha semblat veure que tinguéssin opció de control d'intensitat, més enllà del mode 'nit'. Però potser és que no he llegit prou.
Les he vist per uns 250€ la versió 60cm-80cm... pel que si són leds de qualitat (ho sembla), i els dos comentaris anteriors no importen, crec que pot ser una bona opció.
Tot plegat resultat d'una ullada ràpida a internet, pel que feu-me menys cas que mai.
A veure si algú les veu en acció i ens pot dir com tiren. Estaré pendent.
Crec que les vaig veure a una tenda de bcn fa un dies. No feia mala pinta, la llum no estava malament, però la vaig veure un xic tirant a senzillota. No tenen regulació i el modo nit és totalment manual, es a dir, un interruptor que apaga els leds blancs i encen els blaus, vamos que no es podem ni tant sols temporitzar de la forma tradicional (a no ser que no t'importi perdre el modo nint). Jo personalment la vaig trobar una relació qualitat /prestacions/ preu mes aviat justeta. Segons el que busquis, pel preu pot estar be, donat que no hi gaires alternatives per aigua dolça, però sense tirar cohets.

Jo tinc aquesta (comprada aquí) i estic content, és clar que el preu puja una mica mes.

http://www.charterhouse-aquatics.co.uk/t...13182.html
xaviergiralt escribió:No les havia vist, i fan bona pinta.
Pel que diu a la web son amb optica de 120º sí o sí. Pel que no estan pensades per a anar gaire separades del nivell de l'aigua.
Tampoc m'ha semblat veure que tinguéssin opció de control d'intensitat, més enllà del mode 'nit'. Però potser és que no he llegit prou.
Les he vist per uns 250€ la versió 60cm-80cm... pel que si són leds de qualitat (ho sembla), i els dos comentaris anteriors no importen, crec que pot ser una bona opció.
Tot plegat resultat d'una ullada ràpida a internet, pel que feu-me menys cas que mai.
A veure si algú les veu en acció i ens pot dir com tiren. Estaré pendent.

manutremo escribió:Crec que les vaig veure a una tenda de bcn fa un dies. No feia mala pinta, la llum no estava malament, però la vaig veure un xic tirant a senzillota. No tenen regulació i el modo nit és totalment manual, es a dir, un interruptor que apaga els leds blancs i encen els blaus, vamos que no es podem ni tant sols temporitzar de la forma tradicional (a no ser que no t'importi perdre el modo nint). Jo personalment la vaig trobar una relació qualitat /prestacions/ preu mes aviat justeta. Segons el que busquis, pel preu pot estar be, donat que no hi gaires alternatives per aigua dolça, però sense tirar cohets.

Jo tinc aquesta (comprada aquí) i estic content, és clar que el preu puja una mica mes.

Merci per les opinions. La veritat es que potser sí que sembla una mica batallera dintre del que ho pot ser una pantalla de led encara que pel preu potser no estigui tant malament sabent el que es paga per una pantalla regular de marí (jo aquesta l'he vist de 110 cm. extensible a 145 per 264 eurus)
Em picava la curiositat i es que no entenc massa del tema lumínic. Segurament tornaré als PL donat que no crec que planti ni una ceba en bastant de temps.

Salutacions!
manutremo escribió:Crec que les vaig veure a una tenda de bcn fa un dies. No feia mala pinta, la llum no estava malament, però la vaig veure un xic tirant a senzillota. No tenen regulació i el modo nit és totalment manual, es a dir, un interruptor que apaga els leds blancs i encen els blaus, vamos que no es podem ni tant sols temporitzar de la forma tradicional (a no ser que no t'importi perdre el modo nint). Jo personalment la vaig trobar una relació qualitat /prestacions/ preu mes aviat justeta. Segons el que busquis, pel preu pot estar be, donat que no hi gaires alternatives per aigua dolça, però sense tirar cohets.

Dónde conseguiste esa pantalla?

Saludos
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Siderfa escribió:Dónde conseguiste esa pantalla?

Saludos

Té molt bona pinta, posa fotos del teu projecte quan puguis.

Gràcies,
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Siderfa escribió:Dónde conseguiste esa pantalla?

Saludos

Perdó pel retard, no havia vist el teu missatge. Jo la vaig comprar a Dauer al carrer Tallers.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  [BRICO] - Pantalla LEDS roc1981 41 50.152 12-09-2018, 12:06
Último mensaje: fcolours
  Pantalla led 90 l jasor00 1 3.460 26-03-2018, 16:42
Último mensaje: Carlos Samurai
  Recomendaciones sobre iluminación DOBROXXI 1 3.794 23-02-2018, 13:19
Último mensaje: Salvador Borràs
  Duda sobre entrada de agua al filtro Tasador 0 2.423 27-07-2017, 23:36
Último mensaje: Tasador
  Ajuda sobre sistema de filtració fcolours 4 6.716 17-03-2015, 16:30
Último mensaje: ANB001
  Fabricación de una pantalla led controlada por Arduino lanchone 14 16.058 10-02-2015, 10:49
Último mensaje: lanchone
  Brico pantalla led fcolours 1 3.535 14-11-2014, 00:35
Último mensaje: jcapdeg
  Construcció pantalla de dos metres oscar13s 2 3.899 22-08-2014, 00:50
Último mensaje: oscar13s
  Distribució colors en pantalla led 220x100mm fcolours 0 2.298 21-06-2014, 13:20
  Pantalla led per aquari 80 lts (62*36*36) fcolours 13 13.365 22-01-2014, 00:18

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)