Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gh a 0
Bon dia,

tinc un acuari plantat peró al fer avui medicions he vist que tinc el Kh a 6, el Gh a 0 i el Ph a 8.2...

Com que l'aigua de l'aixeta surt molt alta de Gh i Kh sempre afegeixo i faig canvis d'aigua amb Aigua de Ribes, quant la vaig mesurar en el seu dia no tenía Gh 0, pero potser ara a cambiat els valors... que hem recomeneu per pujar el Gh? m'agradaría baixar el Kh fins a 3-4, baixar el Ph a 7 i pujar el Gh... pero vaig una mica perdut...

Gràcies.
Hola, home "Ze". Big Grin

Segur que algú pot saber la solució del teu problema perquè, aquest desequilibri tan peculiar em sona d'haber-ho llegit en algún altre moment.

No obstant, per tal de contestar-te amb precisió, hauries d'aportar algunes dades més:

- Composició de l'aigua de l'aixeta.
- Composició de l'Aigua de Ribes (és posible que ho posi a l'ampolla)
- El substrat que utilitzes
- Si utilitzes CO2

Crec que res més.

Salutacions Confusedmiley2:
Con qué haces esas mediciones?
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Las mediciones las hago con el test de JBL, el de las gotas...

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)