Temas: 23
Likes Given: 0
Registro en: Dec 2011
Bon dia!
tinc una acuari plantat de 60l i m'agradaria introduïr algún cíclid, em podeu recomenar algún que sigui fàcil per iniciar-me? també voldria saber els paràmetres en els que hauria d'estar l'aigua i si sería compatible amb 2 barbo cereza que tinc i un ancistrus.
Moltes gràcies!
•
Temas: 3
Registro en: Nov 2013
A mi m'encanten els Apistogramma, sobretot els A. agassizii, que són els únics que he tingut, però són un pèl delicats.
Paràmetres crec que un pH lleugerament àcid (~6) i una duresa relativa de com a molt 10-15 GH.
Tot i així, crec que els més senzills son els A. ramirezi, corregiume si m'equivoco :S
•
Temas: 366
Registro en: Oct 2007
Bones.
Els Apistogramma si no recordo malament son sensibles a nitrats alts, necessiten aigues toves i àcides.
Com a senzillots els A. cacatuoides.
Els ramirezzi no són Apistogramma TitoHarris son microgeophagus (encara hi ha força confusió, crec que es va recalificar fa no massa...).
La pregunta seria:
- Com tens l'aigua?
Salutacions,
MIJABA.
•
Temas: 23
Registro en: Dec 2011
Gràcies per l'ajuda,
Ara matriz l'aigua la tinc amb Ph 8,2, Kh 6 i Gh 9. Crec que hauria de baixar una mica tots els valors, oi? Ho vull fer abans de ficar els peixos i amb cura ja que tinc 2 barbo cereza y un ancistrus...
•
Temas: 3
Registro en: Nov 2013
Amb aquesta aigua podries posar algún cíclid africá, els sudamericans volen aigua àcida i amb diresa molt baixa... hi ha algunes especies de africans de petit tamany que podries posar en 60l. Aixó et permetria no haver d'estar lluitant amb l'aigua.
•
Temas: 54
Registro en: Apr 2010
Ph 8.2, sense provocar-ho??
No es normal, no???
Africans, si.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi
[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
•