Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CO2: Reactor Vs Atomitzador
M´agradaria crear una mica de debat i parlar sobre els pros i contres que tenen ambdós aparells. Avia´m si algú que tingui un o altre ens pot donar el seu parè.
Personalment, penso que el reactor dissol millor el CO2 que l´atomitzador i al ser un aparell extern no ens molestarà a la vista però per contra m´han comentat que resta molt de cabal al filtre extern.
L´atomitzador diuen que no resta cabal, potser no sigui tan eficas com el reactor alhora de disoldre CO2 i el gran problema que tenen es que deixen una espècie de "boira" que enterboleix l´aigua amb milers de bombolles donant un efecte no gaire bo a l´aigua.

Que en penseu de tot això?

Salut!
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Jo he tingut l'atomitzador durant quasi dos mesos.

Finalment vaig decidir treure'l ja que és gaire bé impossible tenir l'aigua cristalina.

De fet ara tinc un difusor i estic molt molt content. L'aigua molt clareta i els nivells de CO2 no han variat gaire.
A mi tampoc m'agrada la dispersio de bombolles que deixa l'atomitzador produint una especie de boira que ens dona la sensacio d'un aigua terbola. Pero si poso el reactor tinc por que em resti molt de cabal al filtre. M'sgrada molt el reactor 1000 d'Aqua Medic pero tinc aquesta por. Aniria muntat a la sortida d'un filtre entre 1050 i 1250 litres/hora. Que en penseu?
Algu que el tingui?
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
En este otro foro también están comparando ambos métodos.

http://www.acuavida.com/forum/material-y...zador.html

Saludos

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Reactor CO2 Aqua Medic 1000 TRONERA 5 2.846 01-03-2014, 11:18
Último mensaje: Miquel70
  Reactor Co2 i sortida filtre extern tipus flauta. TRONERA 3 1.996 21-03-2013, 19:11
Último mensaje: TRONERA
  MQ-10 (Reactor de medios) quino69 18 6.325 09-03-2010, 01:33
Último mensaje: Marcos Flores
  Desnitrificador + Reactor Co2 jnavas 4 1.970 30-04-2009, 12:55
Último mensaje: jnavas

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)