Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Parámetres aigua per Ramirezi
Bon dia!

vull ficar una parella de ramirezis a l'acuari, abans de la compra m'agradaría preparar l'aigua de l'acuari perquè es trobin bé pero he trobat opinions de tota mena al respecte, tant per internet com a tendes on he preguntat...

Ara mateix a l'acuari tinc Ph 7,6 Gh 9 i Kh 6. A la tenda m'han dit que els paràmetres són correctes per una parella, en canvi per internet veig que el Ph hauría de ser de com a màxim 7. Algú em pot donar alguna resposta desde la seva experiència? potser es que hi han diverses clases de ramirezis i cadascuna té requisits diferents...

Gràcies!
Hola,

Millor 7 que 7.6, això clar. Però més important és tenir els nitrats permanentment per sota de 20/25, que no hi hagi peixos massa moguts i que tinguin aixopluc via plantes i decoració. I tot i així són prou delicats, molt per ser un cíclid.
ismacarv escribió:Hola,

Millor 7 que 7.6, això clar. Però més important és tenir els nitrats permanentment per sota de 20/25, que no hi hagi peixos massa moguts i que tinguin aixopluc via plantes i decoració. I tot i així són prou delicats, molt per ser un cíclid.

Gràcies Isma!

per els nitrats no em preocupo perquè sempre els tinc baixos... a que et refereixes amb delicats? a que són molt sensibles a qualsevol canvi en les condicions de l'aigua? (ph, gh, kh?)
Cal anar més en compte amb les condicions de l'aigua, els canvis, la temperatura, la utilització de químics, el comportament respecte als altres habitants del tanc...

És el preu a pagar per ser petits i macos Wink com amb molts apistogrammas
ismacarv escribió:Cal anar més en compte amb les condicions de l'aigua, els canvis, la temperatura, la utilització de químics, el comportament respecte als altres habitants del tanc...

És el preu a pagar per ser petits i macos Wink com amb molts apistogrammas

En principi els volia posar amb uns borrachitos... Potser em recomanes algún menys delicat? Un apistograma viejita potser?
ze474 escribió:En principi els volia posar amb uns borrachitos... Potser em recomanes algún menys delicat? Un apistograma viejita potser?

No, no... posa el que a tu t'agradi. Només et feia alguna consideració per orientar-te de com s'hauria de prendre el manteniment del tanc per assegurar l'èxit, en principi, que després hi ha de tot. Ja estan bé els borrachitos, fan conjunt ja que són dels tetras més delicats també (diuen, no els he tingut) però força compatibles de comportament amb els ramis
ismacarv escribió:No, no... posa el que a tu t'agradi. Només et feia alguna consideració per orientar-te de com s'hauria de prendre el manteniment del tanc per assegurar l'èxit, en principi, que després hi ha de tot. Ja estan bé els borrachitos, fan conjunt ja que són dels tetras més delicats també (diuen, no els he tingut) però força compatibles de comportament amb els ramis

Merci!! de totes formes he estat mirant parámetres d'aigua i crec que per no complicar gaire la cosa, i tenint en compte que seràn els meus primers, cíclics em decantaré per uns Kribensis... l'aigua amb Ph 7,5 sembla que ja els està bé, ara a veure amb quin cardúmen el posso, els borrachitos sembla que necesiten un ph no superior a 7...
Els kribensis són excel·lents per començar amb cíclids. Durs, es deixen veure, no massa remilgats per fer parella, excel·lents pares si crien... Jo tinc una parella de 5 anys que han fet 4 canvis de tanc i estan preciosos.
ismacarv escribió:Els kribensis són excel·lents per començar amb cíclids. Durs, es deixen veure, no massa remilgats per fer parella, excel·lents pares si crien... Jo tinc una parella de 5 anys que han fet 4 canvis de tanc i estan preciosos.

Doncs crec que per ser els primers serà la millor opció! ara falta només decidir quins altres peixos els acompanyaran!

Merci!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aigua blanquinosa enjordi 4 3.942 02-01-2018, 11:13
Último mensaje: Carlos Samurai
  Arrel red moor i aigua cristalina TRONERA 7 6.823 28-04-2015, 09:25
  Química del aigua (conductivitat electrica i duresa) TRONERA 9 8.921 18-04-2015, 06:12
Último mensaje: TRONERA
  Bactèries i canvis d´aigua TRONERA 2 3.398 17-04-2015, 11:33
  Alevined Ramirezi Natalia 8 7.951 31-08-2014, 22:01
Último mensaje: Natalia
  Aigua tèrbola Davidsc 8 7.033 15-03-2014, 01:28
Último mensaje: Davidsc
  Acondicionador aigua ze474 9 7.118 11-03-2014, 10:32
Último mensaje: ze474
  Canvis d'aigua ze474 2 3.148 01-03-2014, 14:01
Último mensaje: manutremo
  ramirezi con patzcuarensis ??? gem.b 3 3.896 16-07-2013, 15:27
Último mensaje: gem.b
  Posta de ramirezi bioleg 6 5.420 19-06-2013, 10:10
Último mensaje: bioleg

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)