Temas: 5
Likes Given: 0
Registro en: Apr 2013
Com algú va predir certament a la visita nocturna dels coralls i altres bestioles, ľendemà durant la visita diürna a cal Toni en vaig sortir amb una urna, però d'aigua dolça (no té forats). Mides, 60x40x40 amb vidre frontal i un lateral òptic. És tracta d'un encàrrec que no van anar mai a buscar i els feia nosa. Ells es van desfer d'un embaràs i jo vaig aconseguir un molt bon preu. Tots contents.
I ara cal omplir-lo. Em doneu idees?
I una pregunta tècnica: un filtre exterior es pot posar a la mateixa alçada que l'aquari? O cal sempre que estigui per sota?
Gràcies i una abraçada
•
Merci!
O sigui que és millor evitar-ho. I els filtres interiors, donen bon resultat?
És que tenia pensat posar l'aquari sobre d'una calaixera i el filtre o haurà d'anar a terra o al costat o a dins, però no en un armari a sota.
•
Temas: 220
Registro en: Jul 2007
Hola Laia
Que tens pensat posar-hi ?
La filtracio pot dependre bastant d`aixo.
•
Doncs no sé....potser un asiàtic? Els barbs m'agraden força. Els tetrazona són tan ferotges com els pinten?
També m'agraden els Melanotaenia praeox. Però encara no ho tinc gens clar.
•
Temas: 57
Registro en: Jul 2010
La millor opció sense dubte seria un bon filtre extern
i una tercera alternativa a més a més dels interiors podríen ser els de cascada. Son económics de manera que pots posar un parell i alternar la seva neteja. A més a més no resten espai dins la urna. Depenent de si l' aquariet es destapat o no, si tens espai darrera la urna, ... pot triar una opció o l' altre
Salutacions
•