Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reactor CO2 Aqua Medic 1000
Bona nit!

Algú te aquest reactor i em pot fer cinc cèntims? El principal dubte que tinc es si restarà cabal al filtre exterior on vagi conectat. He estat preguntant en vàries tendes i unes em diuen que si, altres que no, en definitiva: no s´aclaren.
M´agradaria saber la vostra opinió i sobretot la d´algú que el tingui o l´hagi tingut.
M´agrada mes el reactor que l´atomitzador doncs aquest si que dissòl el CO2 al 100% i pertant mes eficient cosa que que l´atomitzador no. Es exterior i no es veu dintre la urna.

La única pega/dute es si restarà cabal al filtre. M´han parlat de muntarlo a la sortida del filtre però amb un by-pass i una clau per regular el cabal d´aigua que volem que vagi directe a la urna i el que volem que passi cap al reactor. Diuen que d´aquesta manera es poc el cabal que restarà.

Que em dieu de tot plegat?

Salut!
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Ningú te o ha probat aquest reactor?
Hola
Jo l'he tingut muntat fins fa pocs dies. Havent provat d'altres anteriorment es el millor que havia al seu moment i no se si potser encara. L'únic inconvenient, el seu preu.

Respecte al cabal et traurà tant com el que et trauria un pam de tub, gens. El que acostuma a restar força al filtre es: molt recorregut de tubs i acumulació de porqueria, no pas el reactor.
A tenir en compte muntar-lo correctament ( jo el vaig tenir a l'inrevés durant 6 mesos i pensava que m'havien estafat de mala manera)

Salutacions.
Miquel70 escribió:Hola
Jo l'he tingut muntat fins fa pocs dies. Havent provat d'altres anteriorment es el millor que havia al seu moment i no se si potser encara. L'únic inconvenient, el seu preu.

Respecte al cabal et traurà tant com el que et trauria un pam de tub, gens. El que acostuma a restar força al filtre es: molt recorregut de tubs i acumulació de porqueria, no pas el reactor.
A tenir en compte muntar-lo correctament ( jo el vaig tenir a l'inrevés durant 6 mesos i pensava que m'havien estafat de mala manera)

Salutacions.

Gràcies per ta teva resposta Miquel.

Com el tenies muntat? En línea a la sortida del filtre, mitjantçant un by-pass amb clau de regulació...?
TRONERA escribió:Gràcies per ta teva resposta Miquel.

Com el tenies muntat? En línea a la sortida del filtre, mitjantçant un by-pass amb clau de regulació...?

Directe a la sortida del filtre, sense complicacions. Tenia una foto al post de presentació però ja no es deu trobar al servidor. Si la trobo te l'envio.
Salutacions.
Jo el tenia más o menos així (la foto es del principi i estava muntat a l'inrevés i malament, es a dir, el tub que entrava per dalt ho havia de fer per baix i el que entrava per baix ho havia de fer per dalt).
El filtre porta mànegues 16/22 d'entrada i sortida així que vaig tenir que posar adaptador 12/16 que es el diàmetre que porta el reactor.

[Imagen: 31102011665.jpg]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  CO2: Reactor Vs Atomitzador TRONERA 3 1.938 27-02-2014, 00:19
Último mensaje: lanchone
  Reactor Co2 i sortida filtre extern tipus flauta. TRONERA 3 1.992 21-03-2013, 19:11
Último mensaje: TRONERA
  El nuevo ordenador de Ab Aqua Medic. Pavel 0 1.292 06-07-2010, 03:43
Último mensaje: Pavel
  MQ-10 (Reactor de medios) quino69 18 6.321 09-03-2010, 01:33
Último mensaje: Marcos Flores
  Desnitrificador + Reactor Co2 jnavas 4 1.969 30-04-2009, 12:55
Último mensaje: jnavas

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)