Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
No em foteu la bronca . . .

Holaaaaaaaaaaa . . .

Si us dic una cosa no em fotreu la bronca??? . . . . aquest estiu vaig fer una escapadeta amb la meva companya a . . . a Genova . . . i varem anar a visitar l'Aquarium de Genova . . . però al poc temps d'estar allí a dintre se li varen acabar les piles a la camara i tan sols vaig poder fer-ne 3 o 4 . . . i no en portava de recanvi!!!! Confusedmiley11:

Si us serveix que penji la foto que et fan a l'entrada amb un tio vestit de pinguí . . . em sembla que es la millor de totes . . .quina calor que deuria passar el pobre home allí a dins!!! Amb aquella disfressa de gomaespuma!!! Deu meu!!! Confusedmiley18:

L'aquarium en general està molt be, sobre tot els peixos els tenen molt ben cuidats, la veritat.

Vaig veure un peix al tanc de les arowanes i oscars . . . era un tigre, com el de l'AAB . . . però del tamany d'un Seat Panda!!!! La ostia quin bitxo!!! (per variar, no tinc foto . . . . [Imagen: smiley19.gif])

Suposo que si mai hi torno, serà amb un bon grapat de piles per estrenar a la motxilla, per que hi havia material per fer tot un reportatge, us ho asseguro!!
Noi... sense comentaris. Me n'alegro que t'agrades. Per cert Xavier i aquell Amaninho que vas cmençar com evoluciona? <!--
var SymRealOnLoad;
var SymReal;

Sym()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymReal != null)
SymReal();
}

SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymReal = window.;
window. = Sym;
}

SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;

//-->

[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]

donçs ja saps... cap a genova un altre vegada WinkI AMB PILES!!!!

a veure si pases un dia per l'AAB

je, je, je, je, je . . . ja veureu com no em tornarà a passar mai més . . . je, je, je, je, je . . .

L'Amaninho es va convertit en un Mini-Med . . . amb les pujades de temperatura de principis d'estiu se me'n van anar a fer punyetes les plantes . . . i mira que començava a agafar forma el tio . . . però ara estic liat amb lo del Mini-Med . . . ja veurem com va la cosa . . . es que al final he decidit que el de 54 litres per als experiments i el de 200 millor no el trastejo gaire . . . je, je, je, je, je . . .

Wink

Xavier,

Si se n'assabenta en Salva..... si que et posarà les piles! Confusedmiley18:

.... el disgust que li donaràs...Wink

[Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif][Imagen: smiley36.gif]

Otia!! El Salva!!

No li digueu res!! . . . [Imagen: smiley36.gif]
Xavier Marchan escribió:Otia!! El Salva!!

No li digueu res!! . . . [Imagen: smiley36.gif]

Perquè encara no ha entrat per aquí, pero te'va'a'enterá, chavá... [Imagen: smiley36.gif]

David.

je, je, je, je, je . . . per això, per això ho dic . . .je, je, je, je, je . . . com diu el Jaume, me va a poné las pilas!!! je, je, je, je, je . . .

Si en 4 dies no teniu noticies meves denuncieu al Salva per assessinat . . . [Imagen: smiley36.gif]possiblement trobeu restes meves al tanc dels taurons de l'Aquarium de BCN . . . per si voleu avisar als del CSI Can Boixeres . . . je, je, je, je, je . . . Confusedmiley18:

(És conya Salva, ja saps que t'aprecio molt!!)

No, ara en serio, em vaig emprenyar com una mona . . . lamento molt no poder compartir amb tots vosaltres algunes fotillos, per que val prou la pena. [Imagen: smiley19.gif]

Hola,

Tranquils tots.. per pagarme el marí he venut les cameres.....Confusedmiley11:.

Fins aviat

Salva

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)