06-09-2005, 19:04
Holaaaaaaaaaaa . . .
Si us dic una cosa no em fotreu la bronca??? . . . . aquest estiu vaig fer una escapadeta amb la meva companya a . . . a Genova . . . i varem anar a visitar l'Aquarium de Genova . . . però al poc temps d'estar allí a dintre se li varen acabar les piles a la camara i tan sols vaig poder fer-ne 3 o 4 . . . i no en portava de recanvi!!!!

Si us serveix que penji la foto que et fan a l'entrada amb un tio vestit de pinguí . . . em sembla que es la millor de totes . . .quina calor que deuria passar el pobre home allí a dins!!! Amb aquella disfressa de gomaespuma!!! Deu meu!!!

L'aquarium en general està molt be, sobre tot els peixos els tenen molt ben cuidats, la veritat.
Vaig veure un peix al tanc de les arowanes i oscars . . . era un tigre, com el de l'AAB . . . però del tamany d'un Seat Panda!!!! La ostia quin bitxo!!! (per variar, no tinc foto . . . .
![[Imagen: smiley19.gif]](http://www.aquariofilabcn.org/forum/images/smilies/webwiz/smiley19.gif)
Suposo que si mai hi torno, serà amb un bon grapat de piles per estrenar a la motxilla, per que hi havia material per fer tot un reportatge, us ho asseguro!!