Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mbunas
Hola a tots , soc nou i aficionat al Ciclids Africans

Tinc un que no se el que es , algu hem pot ajudar ?

Adjunto foto , moltes gracies

JL

Archivos adjuntos
.jpg   mbuna22.jpg (Tamaño: 61,23 KB / Descargas: 31)
A mi em sembla una Tilapia Buttikoferi. Si ho és, et recomano que li busquis casa, o en poc temps no et quedarà ni un m'buna a l'aquari. Busca vídeos a youtube i veuràs quin bitxet més simpàtic. És un peix per tenir en un específic de 300L en amunt.
Moltes gracies

He buscat per internet i si que sembla que pot ser això , i per lo que diu creix molt , ´l´anire vigilant i si la lia , el facturaré tu saps on es pot portar ? , no tinc mes espai per ell.
Gracies per tot i fins aviat.

JL
jfauri escribió:Moltes gracies

He buscat per internet i si que sembla que pot ser això , i per lo que diu creix molt , ´l´anire vigilant i si la lia , el facturaré tu saps on es pot portar ? , no tinc mes espai per ell.
Gracies per tot i fins aviat.

JL

Si l'has de treure busca un aficionat que la vulgui mantenir, algú que tingui "monster fish" que gent hi ha amb instal·lacions adequades.

Ja m'agradaria a mi poder tenir-les així:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JzG2sdazX6I"]http://www.youtube.com/watch?v=JzG2sdazX6I[/ame]
Gracies Ismacarv

Vaig a possar a intercanvis a veure si algu li interesa i el regalaré , sltcs.

JL

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  EL meu 250L de malawis, mbunas. 2365 17 7.278 11-11-2013, 14:36
Último mensaje: 2365

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)