Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dubte amb heteropodas
hola a tothom, tinc un gambari de 20L amb caridina heteropoda de color tronja i la semana que be amb portaran ,gambetas King Kong , voldria sapiguer si son compatibles
gracies

podriau pasarme algúna direcio per descaregarme info sobre las gambas .vaig esta a la primera conferencia que va fer la associacio sobre gambas i voldria mes info

gracies de nou
lampibcn escribió:hola a tothom, tinc un gambari de 20L amb caridina heteropoda de color tronja i la semana que be amb portaran ,gambetas King Kong , voldria sapiguer si son compatibles
gracies

podriau pasarme algúna direcio per descaregarme info sobre las gambas .vaig esta a la primera conferencia que va fer la associacio sobre gambas i voldria mes info

gracies de nou

Com a kinng kong es coneixen les caridines amb mutacio taiwan.
No hibriden amb les heteropodes, son bastant delicades i requereixen aquaris madurs amb un ph lleugerament acid, una duresa total sobre 6 i kh 0-1.

No son incompatibles pero val la pena que si son taiwan king kong les mantinguis a banda en un gambari acondicionat per elles. Les heteropodes si tens varies son mes dures, mes prolifiques i generalment mes espavilades per jalar. De manera que desplaçaran les caridines.

Per acondicionar l'aigua de les caridines el mes senzill es utilitzae salts preparades con les de salty shrimp o el equilibrium de seachen i aigua d'os.osis100%

Hi ha una publicacio bimensual gratuita online que es diu crustanews on pots trovar informacio al respecte. Ara no puc possar l'enllaç.

I no deixis de preguntar per aqui i ensenyar-nos fotillos

Salutacions
[Imagen: tabladehibridacion.png]
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Gracies per els concells dimecres o dijous vaig a buscarles i penjare fotos

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Dubte per a filtre petit gambari 20L fcolours 16 6.222 30-11-2013, 19:58
Último mensaje: pavon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)