Temas: 5
Likes Given: 0
Registro en: Apr 2014
HOLA , muy buenas a todos soy anthony y soy de bcn , tengo un acuario de 500 l y otro de 100 con bettas , y tengo un 60 l que quisisra hacerlo marino para epezar com esto ya que todo lo que tengo es agua dulce y queria ver si alguien podria vemderme skimer de segunda mano pequeño y roca viva y no se algo de ayudar para montarlo , es mi primer marino , asi qe espero que me podais ayudar porfavor y vender algo de segunda mano , muchas gracias a todos!
•
Temas: 16
Registro en: Jan 2011
Hola benvingut, primer de tot et llenço la pregunta jeejeje el vidre d'aquest aquari de 60L quan fa de gruix? Ja que hauria de fer 10mm de gruix ja que si no el vidre amb el pes es podria partir i demes. Jo skimmer de 2 ma no tinc, pero pots comptar amb la meva ajuda per montar-lo i demes, jo tinc un mari de 120 L desde fa 5 anys
Manel
- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
•
Temas: 23
Likes Given: 1
Registro en: Feb 2012
Hola anthony...
benvingut al foro i també a l'AAB!!! Si necessites res ja saps on estem... xDDDDD
Per cert, et recomano crear un post a "intercanvi" amb el que estas cercant pel teu nou projecte. De ben segur que la gent et respondrà!!!!
Urna veig que ja tens i també veig que busques skimmer, però tens sump ¿? saps que hi posaras¿?
Sort amb les troballes.
PD: si vols un skimmer "petit", jo disposo d'un que va al sump!!! Estem en contacte.
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant
Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella
En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant
Actualitzat 22-Juny-2015
•
Temas: 16
Registro en: Jan 2011
Hola jo et puc passar aigua del meu aquari quan fagi canvi d'aigua, t'envio un mp i et passo el meu telefon i parlem .
Manel
- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
•