Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Larves de mosquit
No tenen perque ser mosquits. A mi em surten d'un tipus de mini mosqueta molt petita que ni pica ni res.
L'aigua, qualsevol, el recipient qualsevol, amb el temps, surt sol.
tofol escribió:Si a la teva zona hi ha mosquits, sí.

Bé han de posar els ous en algún lloc. No et pensis que ens piquen així per les bones. Ho fan per tal d'obtenir material (proteïnes, suposo) amb que generar els ous.

Si a la teva zona hi ha, necessitaran aigua per posar els ous després de picar-te a tu. Big Grin

Buscaran aigua "viva", amb càrrega bacteriana o microalgues, perquè les larves es puguin alimentar; millor que aigua directa de l'aixeta. Barreja, si de cas, una mica de l'aigua de l'aquari, i posa un troç de fulla o branqueta seca. Millor a la terrassa al costat d'una planta.

Salutacions Confusedmiley2:

Ahir Dimarts vaig posar 3 dits d'aigua declorada en un tuper amb una fulleta i una branca.
Ja he vist algún mosquit per aquí, avia'm si posa ous. Penseu que potser encara es aviat per utilitzar aquest metode, que encara no fa prou calor? Quina temperatura necessiten, quan de temps ha de passar perque els ous eclosionin? Els veure a simple vista una vegada posats?

Gracies
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Jo ja tinc 3 "barques" -els diuen així, a les postes, per la forma que tenen-

Le postes fan uns 4-5 mm., es veuen perfectament.

I les larves recent sortides es veuen tambè a simple vista, sense cap esforç.

No sé quan triguen a eclosionar. La percepció és que 3 ó 4 dies.

Després necessitaràs més espai perquè es facin grans (1 ó 2 l.)

Ara, creuar els dits. Confusedmiley2:

MALEÏTS BITXOS, QUAN VOLS QUE VINGUIN ES FAN PREGAR !!! Big Grin
Bon dia TRONERA.

Jo disposo també d'un cultiu de larva de mosquit bastant actiu (no ho diguem massa alt).

Básicament es el tanc de la daphnia on hi surten larves de mosquit.

Les barquetes són força petites, i suren. A més s'enganxen a tot, aixi que si tens un tronc, o alguna fulla el mes segur es que quedi amagat i enganxat.

La precaució seria retirar les larves a temps. Quan es dobleguen i s'arrodoneixen, vas tard!!! Unes hores i mosquit al canto Tongue

Com a curiositat, alguna vegada he agafat una barqueta d'aquesta i la he posat a un tanc d'alevins, i neixen i els alevins es tornen bojos!!
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Larves de mosquit hector28bcn 11 6.246 12-07-2011, 19:51
Último mensaje: tofol
  ¿Com s'alimenta amb larva vermella de mosquit congelada? AlwaysTB 11 6.140 21-01-2009, 17:50
Último mensaje: Pere Sastre

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)