Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

L'aventura del Quilis
Bé, ha arribat la primavera i, entre els Scriptos que em va passar Mijaba, barrejats amb els meus, estic començant a recollir ous.

Si algú es vol animar, ara és un bon moment: sense problemes, ni manies, i amb tota l'ajuda que necessiteu, que us asseguro que és ben poca.

Aprofito per tornar a desmitificar la pretesa dificultad d'aquests peixos, que us asseguro que no n'hi ha cap ni una de dificultad. Viuen a la mateixa temperatura que nosaltres, no necessiten filtre ... L'única cosa, menjar viu o congelat.

El premi: veure l'evolució dels ous, eclosionar els alevins, pujar-los ... i l'any vinent, la vostra pròpia collita. Mantenir l'aliment viu ...

Tota una aventura !!! Big Grin

Aquestes són les sp. que em comencen a posar:

Scriptaphyosemion cauveti "Kindia"
[Imagen: s_cauvettiKindia-1.jpg]

Scriptaphyosemion guignardi "Mamou" i "Sougueta"
[Imagen: 172820.jpg]

Scriptaphyosemion schmitti "Juarzon"
[Imagen: S_schmitti.jpg]

Per cert: algú em pot passar grindal?
(és que aquest hivern he fet un experiment amb ell ... i va sortir malament Big Grin )

Salutacions Confusedmiley2:

P.D. Només Socis.
Tengo grindal para darte.
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471
Te lo acepto. Confusedmiley2:

Quieres que te traiga un inóculo de microgusanete de la avena?

Veo que andas criando cosas, y este gusanillo es muy apañao, duro como la piedra, no necesitas más espacio que un lapicero, y no es verdad que huela mal.

Saludos
vale, pero ya darás algunos consejos para su cultivo. Ya dirás cuándo quieres quedar.

tofol escribió:Te lo acepto. Confusedmiley2:

Quieres que te traiga un inóculo de microgusanete de la avena?

Veo que andas criando cosas, y este gusanillo es muy apañao, duro como la piedra, no necesitas más espacio que un lapicero, y no es verdad que huela mal.

Saludos
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)