Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Neons ( tetra neons) i Aigues negras
Bona nit

Aquest és el meu primer post, realment sóc bastant nou al món de l'aquariofília, tot va començar de què el meu pare té un aquari d'uns 120lts amb els peixos més comuns: guppys, Neons, arlequins, corydoras... però jo fart de veure com els guppys feien canibalisme amb els alevins, vaig reaprofitar un antic aquari de tortugues ( 20lts) i li vaig posar un termòstat, un filtre de cascada, plantes vives...i els i vaig crear un aquari perquè es poguessin fer grans amb la mortalitat baixa i que estiguessin el millor possible, la qüestió és que li eh agafades ganes i curiositat i ara m'agradaria intentar criar els neons tetra, eh aconseguit un aquari d'uns 60lts i un altre d'uns 30lts ( aquest ultim és més alt que no pas ample o llarg), eh estat mirant per molts fòrums sobre com aconseguir les condicions òptimes, ja que pel que eh vist son molt exigents amb la qualitat de l'aigua, m'agradaria que em donéssiu algun consell i també com crear les famoses "aigües negras", a la botiga m'han recomenat una turba que es fica al filtre i que ja esta preparada per utilitzar la ( sense bullir), però el problema és que els de la botiga sembla més que tinguin la informació teòrica i no tant amb la pràctica.

Espero que em podeu donar algun consell.

Moltes gràcies

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Cría de Tetra Rayos X k_orta 3 3.801 04-06-2014, 23:13
Último mensaje: k_orta
  tetra cristal cola roja que es moren marquilles 5 3.733 19-12-2011, 19:37
Último mensaje: marquilles
  Neon tetra dboodb 0 1.533 17-05-2011, 02:55
Último mensaje: dboodb
  Neons de vel Pere Sastre 11 6.984 23-04-2011, 00:32
Último mensaje: Chamaleon
  ¿Como reproducir tetra neón? ru242 1 2.336 06-02-2011, 22:11
Último mensaje: Pere Sastre
  Ya estan aquí!!! Reproducción Hasemania nana "tetra cobre" II Peluso 5 4.245 29-01-2008, 16:28
Último mensaje: TopGon
  Reproducción Hasemania nana "tetra cobre" Peluso 2 2.706 23-01-2008, 01:12
Último mensaje: Peluso

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)