Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El Meu Acuari II: El Retorn
Joan ets un makina !!!

T`has fotut un curru del copon i ha valgut la pena pero molt !

Ara hauras de lligar la camareta sumergible a un pal i pasejarnos per dins de l`aquari Tongue
Abans del canvi em semblava maco, però la veritat que ara sí que és maco. Ha valgut la pena, com a mínim per als que no hem patit Big Grin

Felicitats Joan
Molt guapo l'aquari, felicitats pel canvi Big GrinBig Grin
Manel

- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
T'ha quedat genial!!! :eek:

Em fa venir molta enveja... i ganes de passar-me al salat! (tot arribarà Cool)
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
Eip Joan!!
Tal i com estava ja m' agradava ja però ara has aconseguit donar-li un gir molt i molt interesant.

Amb la paret posterior recoberta tots els amagatalls entre roques te un toc molt més realista i segur que els peixos s' ha passen pipa nedant entre les esquerdes

Tot ho has enganxat aamb epoxi la sorra inclosa?
Normalment es bastant espesa costa d' escampar però aquí sembla que has pogut utilizar un pinzell per anar recobrint els reconets

Salutacions
Ostras Joan, quina pasada......t'ha quedat genial. Una preguntilla.... Tenia entés que si s'afegeix roca nova al acuari, s'inicia un nou ciclat....no t'ha afectat tot aixo a les condicions de l'aigua?

Salutacions
Hola Colombo

la veritat es que la roca que vaig afegir era morta, amb el que es minimitza l'impacte, però un xic de ciclat sempre hi ha, com strès als bitxos.

però no he de lamentar grans pèrdues.

el que sí es veritat es que he estat aditant molts bacteris per reduir-lo al màxim.

gracies
pavon escribió:Eip Joan!!
Tal i com estava ja m' agradava ja però ara has aconseguit donar-li un gir molt i molt interesant.

Amb la paret posterior recoberta tots els amagatalls entre roques te un toc molt més realista i segur que els peixos s' ha passen pipa nedant entre les esquerdes

Tot ho has enganxat aamb epoxi la sorra inclosa?
Normalment es bastant espesa costa d' escampar però aquí sembla que has pogut utilizar un pinzell per anar recobrint els reconets

Salutacions

Buenas Pavon,

Vaig fer molt més merder del que es veu...
El epoxi que vaig fer servir era prou líquid i es deixava treballar prou bé.

ara que ja han passat uns dies tot es comença a veure millor, sense ser tot tan Blanquet...

a veure si algún dia paro per casa i puc fer-hi fotos.
quina pasada! felicitats!
Ara l'acuari comença a agafar color, i perder aquell color tan blanquet (net i pulit) de les coses noves.
He de dir, que les fotos podien ser millors, pero no em ve de gust posar la ma a l'aigua, estic dropo, i mira que está calenteta...

La veritat es que va guanyant
[Imagen: P5170017_zps1e691d58.jpg]

[Imagen: P5170012_zpsc8e074f4.jpg]

Al bitxos, el canvi per norma general els hi ha vingut bé. Encara que com en tot canvi, sempre es deixa alguna cosa pel camí (Ho sento Miquel70, la Galaxea va passar a millor vida...)

I també hi ha hagut noves incorporacions, encara que no tingi clar que son, Plat o un Porites,
[Imagen: P5170011_zpsdef6a474.jpg]

O aquesta Acan, que os juro que la foto no li fa justícia. Es espeterrant.
[Imagen: P5170010_zpsf0a25a7d.jpg]

O aquest nou platet,
[Imagen: P5170009_zps175f338f.jpg]

Nous hostes
[Imagen: P5170004_zps4dcc2eb9.jpg]

I peces "clàssiques" que el canvi els hi ha sentat de fàbula
[Imagen: P5170001_zpsfedc1ec1.jpg]

[Imagen: P5170015_zps17400153.jpg]

[Imagen: P5170025_zps0cd4f6e8.jpg]

Nous equipaments, com un Ozonitzador amb control Redox, que la veritat es que deixa l'aigua claríssima. Es brutal!
[Imagen: DECA99E4-79C7-48E9-8AFC-DFC6257CF61D_zps7eoa8rcl.jpg]

Ja os aniré explicant com evoluciona...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  L'acuari marí d'en Jordi novato 6 2.805 05-12-2017, 08:32
Último mensaje: novato
  Presentació del meu acuari jfauri 2 1.539 23-09-2015, 19:39
Último mensaje: pavon
  Hola he tingut un problema amb l esquimer i l acuari anthony 3 3.048 12-10-2014, 23:31
Último mensaje: Olivier
  El meu acuari Joan1791 91 27.866 25-04-2014, 19:07
Último mensaje: Joan1791
  Polissó al acuari Joan1791 10 5.092 03-02-2014, 02:06
Último mensaje: stasky222

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)