Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Crypocorynes
Bona vesprada!

He sentit comentar varies vegades que les cryptocorynes desenvolupen moltes arrels super llargues per tot l´aquari tractantse aquestes de la mateixa planta i que aquest fenòmen porta molts mals de cap.

Que em sabeu dir del tema?

Salutacions.

Jordi
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Que es veritat Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Responder
Que es veritat, veritat.

I quan s'agafan a algo, impossible desfer-sa.
Propia experiencia.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Responder
Podrieu ajudar-me a determinar quin tipus de Cryptocorynes hi ha en aquest Layout del Sr. Oliver Knott.

Gràcies.
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Responder
Jo en tinc al nano aquari, i he de dir que tiren molt bé amb les 5 watt a 7.000°K.

Estan maquísimes, han tret un bon grapat de fulles noves i arrels... no ho sé, a la propera poda us ho dic.

(No deixa posar fotos)
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Responder
TRONERA escribió:He sentit comentar varies vegades que les cryptocorynes desenvolupen moltes arrels super llargues per tot l´aquari tractantse aquestes de la mateixa planta i que aquest fenòmen porta molts mals de cap.

Jo he desplantat alguna que tenia arrels que arribaven recargolades fins mig metre enllà de la part aèria, la qual no passava els 15 cm.

Tot i així és una planta que m'encanta. Demana molt poc i dona moltes alegries.
Responder

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}