Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PApilla

Hola Betta!

També pots posar-li DayaMineral, de venda en farmàcies. Em sembla que és algo més baratillo que el Pharmaton . . . es liquid, i va força be.

Jo ho he probat amb diversos animalons i la veritat es que els hi va de conya (arowanes,clichlids centreamericans grans, vivipars, etc . . .).

També es pot posar directament a l'aigua, però no t'ho recomano a no ser que sigui estrictament necessari . . . la tenyeix una mica.

Et deixo l'enllaç per a que vegis la composició:

http://www.farmaciasahumada.cl/stores/fa...T/PRODUCTO /P4096.HTM

Jo he utilitzat la modalitat en gotes, ni xerop ni pastilles.
Hola Xavier!!!

Moltes gracies per la teva rekomanació,intentare eskaparme per komprar-ho.

Fins aviat!!!!

Hola,

betta escribió:Es ke a mi m´ha sortit una mika més kar,de lo ke tu dius en la pag. de DR.Pez,només el peix ja són 12.00? +les algues 6.00? + la fruita i lo demés i una no està per tants gastos.Ah! i el kor també 6.00?,si es ke em gasto més kalers pels bitxos ke per nosaltres jijijijijijijij
(Em sembla ke el pharmeton també es karillo)

El càlcul de preus que vaig fer en aquell missatge corresponia únicament a les quantitats necessàries per elaborar 1.5 kg de papilla. Per exemple, jo compro les algues nori en un sobre que em costa 5.60 ?, però em dóna per fer 4 vegades papilla. Per tant, el cost per papilla és de 1.40 euros, que és el que vaig posar en el missatge...

En tot cas, el cor per 6 ? és una passada de car, excepte si l'has comprat sencer... però llavors llençaràs molt, perquè només necessites uns pocs centenars de grams!!! Jo el compro per filets, a pes...

Fins ara,

David.
KIn desastre!!!![Imagen: smiley19.gif]

Em sembla ke m´he passat una mika,Confusedmiley11:

No importa Davit,si faig els komptes em sembla ke més o menys em surt
per un igualel ke krek ke kom les algues i la gelatina i uns altres
ingredients no en tenia ho he komprat de kop, semble ke surti més
kar,si em surt més papilla,doncs més ke en tindré i per el ke fa el kor
em sembla ke el Salva en volia.Si algú esta interesat i en vol, ja ho
sap.

Sento la pallissa ke t´estik fotent DavidConfusedmiley9:

Bueno semble ke la papilla ha sigut un exit!!!!!!Wink

betta escribió:Bueno semble ke la papilla ha sigut un exit!!!!!!Wink

Me n'alegro. Se la mengen bé...?

David.
Itan els hi ha agradat moltissim,s´han tirat tots asobre desesperats i
l´Oskar em fa molta por!!!!una mika més i surt de l´akuari jejejejejejej

Fins aviat!!!!

Hola Betta,

Al final no podré anar aquesta nit a la Asamblea... [Imagen: smiley19.gif], no em portis el cor de vedella.

Fins aviat

Salva
Ok,Salva,si algú en vol,ke m´ho digui i el porto.

Betta,

No sé si al final em podré passar per la AAB, si al final em paso què et porto? UNA o DUES femelles de krib?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  papilla para malawis lampibcn 3 3.778 13-06-2014, 17:46
Último mensaje: lampibcn
  Papilla para discos nando_castillo 7 5.272 03-01-2011, 01:13
Último mensaje: Ernesto
  Papilla vegetal Xavi 7 4.711 23-05-2007, 15:27
Último mensaje: Tears of Guppys

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)