Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Columbellas, las saco?
He visto tres adultos y hoy han puesto huevos en los cristales, saco los caracoles.? Y los huevos? Como ?

saludos
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
Hola, jo els deixaria, els cargols sempre venen be jajajajaja
Manel

- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
Buenas,
si? Pero es poden fer plaga, no? Hi ha un huevo de ous en els ous, i si de cada ou neixen i posen ous, esto en dos dias lleno ufffff, hi ha algun animal que mengi cargols? Com els helena pero en marí? Si que em fa cosa matarlos, perquè tambe he vist cargols peques que no son culumbellas, son mes rodons i blancs amb alguna linea , i no de qui pot ser la posta de ous.
Jo tambe els deixaria

Van pastant per les roques i es menguen les restes de jalar. Si mai en tens molts i vols retirar-los es molt fàcil perque a la nit s' enfilen pels vidres.

No conec cap bitxo que especificament sels mengi però si que vist que les cries mes petites formen part de la dieta dels synchiropus i diria que tambe de la cory.
Son part de la fauna present a la roca viva i penso que mai estan de més.

Salutacions
Buenas, doncs els deixerem, si despres en tinc molts com be dius, ja els treure i em faré un collar amb ells jejejejeej.
gracies i salutacions.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)