Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plantat amb aigua de la aixeta
Bona tarda,

Ultimant detalls per al meu plantat, he arribat a la següent tesitura:

La meva idea es muntar un acuari ben plantat de fàcil manteniment on els canvis d´aigua siguin amb aigua de la aixeta sense alterar-ne la seva química previament declorada.

Visc a plaça Espanya i l´aigua de la aixeta te una duresa total de 15ºdGH i 9ºdK. La intenció era mantindre aquests paràmetres i posar Melanotaenia boesemani.

He parlat amb gent que domina el tema de plantats i em diuen que per anar bé, haig de baixar tan la duresa total com la temporal, si no, les plantes tindràn problemas per a absorvir els nutrients i la cosa anirà malament.

Algú te o ha tingut experiencia amb plantats amb aigües dures?

Perque hi ha problemas d´absorció de nutriente si la duresa del aigua es elevada?

Que podeu dir-me al respecte?

Avia´m si els químics s´animen Confusedmiley2:

Salutacions

Jordi
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  El meu plantat pavon 40 9.392 20-01-2013, 01:26
Último mensaje: pavon
  Consell per aquari plantat Simbad 6 2.508 05-02-2010, 16:44
Último mensaje: Simbad
  Llentia d'aigua: utilitats nadalenques ;) Jaume71 3 3.588 18-12-2007, 15:26
Último mensaje: Salvador Borràs

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)