Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Natur Gallery
Aquesta setmana hi he anat dos vegades i estava tancat.

Definitivament?
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
TRONERA escribió:Aquesta setmana hi he anat dos vegades i estava tancat.

Definitivament?

http://www.pysgod.com/natur-gallery-barc...al-publico
Iwagumi 54L - 8 Danio margaritatus (Galaxy), 9 Danio erythromicron, 5 Corydoras Pigmea, 1 trichopsis pumila, muchas neocaridina heteropoda var. orange, Anubias nana, hemianthus callitrichoides "cuba", rotala wallichii, Fira moss, fissidens fontanus.

Pysgod.com - Intentando crear un directorio de tiendas de acuariofilia en España. ¿Me ayudas? pysgod.com
ami me ha dicho x facebook que han cerrado
Tronera, fa poc que vaig vaig anar a comprar els led de innoyara que vàrem comentar.

No donava sensació que anessin a tancar, ni per instal·lacions ni per clients...
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Ayer por la tarde he ido y estaba cerrado. Tampoco he visto los horarios, pero los acuarios estaban dentro.
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471
Bueno, como no habeis visto el link o os ha dado palo hacer click, hahahhahaha escribo lo que se. 😆😆

El Jueves hablé con ellos por tel porque oí el rumor que cerraban.😱

Y así es. Han cerrado su tienda de venta al publico a principios de Junio. 😥
Ahora solo se dedican a instalación y mantenimiento de acuarios, insulariums y jardines verticales.
Además de la parte comercial de Avenlux (Ada Iberia).

El espacio lo conservan cómo Showroom de lo que hacen.
Este era el link que puse ayer y que lo explica. :-)

http://www.pysgod.com/natur-gallery-barc...al-publico
Iwagumi 54L - 8 Danio margaritatus (Galaxy), 9 Danio erythromicron, 5 Corydoras Pigmea, 1 trichopsis pumila, muchas neocaridina heteropoda var. orange, Anubias nana, hemianthus callitrichoides "cuba", rotala wallichii, Fira moss, fissidens fontanus.

Pysgod.com - Intentando crear un directorio de tiendas de acuariofilia en España. ¿Me ayudas? pysgod.com

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)