Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
comida valencianea???
Buenas, pues tengo un valencianea, cuando lo compre lo vi delgado, mucha cabeza, ahora ya esta mas proporcionado, pero aun le falta, se pasa el dia con la arena filtrando, come granulos de seco y otra comida seca q les doy a los ermitaños.
pero puedo hacerle una papilla o algo para q este mejor? De comida viva no me cojen nada, ninguno de los peces q tengo, tienen mysis y gammarus por el acuario, he probado artemia y no he visto q le haga caso.
Que puedo darle?
gracias.
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
Als meus els que els hi xifla més que l'artemia es el krill. Ara que no et toquin l'artemia i el menjar sec es extrany XD
Manel

- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
Hola, doncs ja no em preocupa, menja molt de tot, ja tinc krill, mastic, granuls mes grans per ell o ella, esta molt mac@ , mencanta el seu comportament, be de tots els que tinc, els que menys son els ocellaris, son molt sosos i no fan res, i encara no han fet simbiosis , sera per això.
Gracies i salutacions
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)