Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Calentador extern Hydor 300W
Bona tarda!

Algú que tingui el calentador extern de 300W de la casa Hydor, em podría dir si fan molt de soroll quan s´obren i es tanquen els contactes del bimetall?

M´han dit que no mermen el cabal del filtre, algú m´ho podría corroborar?

I per últim, sería compatible la combinació: filtre extern , a continuación calentador extern Hydor 300 W i per últim una lámpara germicida UV?

Moltes mercès.

Salutacions
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Hola Tronera,

Jo tinc a la venda un de 200 watts, fa molt poc soroll a cada contacte, no hi ha merma de cabal i manté el rang de temperatura molt estable.

Jo te'l recomano.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Ricard escribió:Hola Tronera,

Jo tinc a la venda un de 200 watts, fa molt poc soroll a cada contacte, no hi ha merma de cabal i manté el rang de temperatura molt estable.

Jo te'l recomano.

Quin manteniment li fas? No t'ha donat cap problema de fuites d'aigua?
Manteniment zero, amb un diàmetre intern tan gran no s'hi acumula res.

Referent a fuites, tampoc. Si poses bé les mangueres no has de tenir problema.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Els UV estan condicionats a un cabal determinat, normalment baix, per ser efectius.

Si tens molta potència de filtre hauràs de fer una derivació. Confusedmiley2:

Salutacions
Yo tengo el de 300 es una de mis compras recomendadas.
No hay disminución del caudal.
Cuando se enciende y apaga hace un clic, cosa que el Jebo por lo que he leído no hace.

Saludos
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Siderfa escribió:Yo tengo el de 300 es una de mis compras recomendadas.
No hay disminución del caudal.
Cuando se enciende y apaga hace un clic, cosa que el Jebo por lo que he leído no hace.

Saludos
Jo tinc el de Hydor i el "click" que comentes es sent només si està recolzat. El vaig penjar de la porta i no és sent.

Compra molt recomanable.

Buenos dias.

Al parecer, al otro lado del charco los calentadores externos Hydor fallan mas que una escopeta de feria:

http://www.ukaps.org/forum/threads/anoth...ure.33372/

Saludos estivales
lanchone escribió:Buenos dias.

Al parecer, al otro lado del charco los calentadores externos Hydor fallan mas que una escopeta de feria:

http://www.ukaps.org/forum/threads/anoth...ure.33372/

Saludos estivales

Por si las moscas, lo suyo es mantener un termostato que le de corriente o no al calentador en función de la temperatura determinada. Mas vale prevenir que curar.

http://www.ebay.es/itm/Mini-Controlador-...0447653581

Saludos
Hola Tronera,
Yo tengo uno(o varios )a la venta.
Cap mantenimient.

[Imagen: 100_7447.jpg]

[Imagen: 100_7448.jpg]

[Imagen: 100_7449.jpg]

[Imagen: 100_7450.jpg]

100€

Saludos Pavel
Pavel

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Reactor Co2 i sortida filtre extern tipus flauta. TRONERA 3 1.871 21-03-2013, 19:11
Último mensaje: TRONERA
  Calentador Hydor ETH 300W (extern) + 2 filtres externs TRONERA 6 2.805 02-03-2013, 18:56
Último mensaje: Siderfa
  Pantalla tubs T5 (300W.) TRONERA 9 3.123 20-02-2013, 00:47
Último mensaje: TRONERA
  Calentador externo acuario 64L raulv 21 8.123 18-01-2013, 00:25
Último mensaje: raulv
  filtre extern Ruch 5 1.857 12-03-2010, 20:25
Último mensaje: ANB001
  Calentador baitre 5 2.383 30-10-2007, 14:11
Último mensaje: Edu O.
  Cable calentador de fondo Carlos Naise 15 6.233 10-01-2007, 17:42
Último mensaje: David
  Calentador externo. Es viable? dhimmi 4 2.455 28-09-2006, 11:11
Último mensaje: dhimmi

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)