Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aquaris de l’AAB al SIZOO ’05
Amb motou del SIZOO '05 l'AAB com a organisme col·laborador disposarà d'un stan </span>on es montaran varis aquaris de 60, 200 i 300 litres.

De fet tothom que vulgui presentar un projecte de com li agradaría
montar aquest aquaris, pot enviar un correu amb el seu projecte a:
info@aquariofilabcn.org

Els requeriments que es valoraran:

- Coses coherents de facil montatge

- Especies aconseguibles, no posarem el disco marron salvaje del rio
Matadepera del estado de trasosindios per que no el trobarem y no es
podr´amontar.

- L'aquari ha de ser viable, y ha de fer patxoca durant tota la fira.

- Malgrat que a tots ens agraden les coses rares, un Apisto raro no
llueix i nomes el coneixen uns pocs interesats. De fet sería millor fer
acuaris que cridin l'atenció.

Esperem les vostres suggerencies. Wink

Salutacions!

Josep Escribano

doncs io proposo un aquari d'africans, aixi posem aigua dura, peixos durs, plantes durisimes, i nar fent... es el recurso facil ia u se.. xo mira.. es k peixos gaire delikats no shi poden posar tp...

una altra cosa sria fr un dakells mig submergit am arrels d manglar i la historia akella,.. o sino un més ple d plantes aixi pk s vegi + verd i tal... xo clar amazonic no podria sr pk sino am aigua d la aixeta xungu... (clar k si no+ ha dawantar 2 dies... xo tp s plan d martiritzar als habitants dl acuari..) shauria d buscar 1 biotipo k combinés abundancia d planta am uns parametres daigua km els k tindrem alla.

nose io crek k son coses bastan conegudes (especies posariem ls + corrents), facils d muntar i k poden awantar bastan b.

aLx
nO s + riKo L k + tieNE siNo eL q - NcSita Big Grin

Nens, el que us vingui de gust.

Jo ja us he comentat en un altre post el que us podria deixar (lo de la meva avia segueix en peu . . . je, je, je . . . Wink). Si necessiteu re del que tinc, demaneu i se us concedirà . . . [Imagen: smiley36.gif](collons!! M'ha quedat una mica massa Biblic!!! I això que soc ateu!!! Confusedmiley18Smile

En quant a que posar . . . poooooooooos no se . . . En un dels de 60 uns Endler . . . en el de 200 el manglar . . . i en el de 300 . . . en el de 300 . . .

En el de 300 posem 7 Altum i uns 5 Uaru Fernandezyepezi i a correr!!! Ara, si els trobeu desprès mel's quedo!!! JE, JE, JE JE, JE !!Es conya!!

En serio, menys lo dels Fernandezyepezi, la resta es cert, no se, per proposar alguna cosa.

Wink

Pel tema de l'aigua puc aconseguir aigua d'osmosi. A la feina hi ha un aparell nou que de moment ningú fa servir, i com que s'ha d'anar buidant periòdicament la llencen!!!! (bé, fins que me'n vaig assabentar, jejeje). Calculo que 40-50 litres els podria aconseguir. Per altra banda, al meu barri l'aigua es curiosament tova respecte el centre de Barcelona, surt a GH=16.

Crec que valdria la pena montar un d'aigua salobre. No és difícil simular les arrels d'un manglar i tampocaconseguir Scatophagus argusi Monadictilus argentus, entre altres. Crec que és força viable iespectacular i valdria la pena probar-ho.

També pensoque un africà hauria de ser-hi, l'oferta és àmplia, encara que mai com tots voldríem, és clar, i no hi ha problemes amb l'aigua de Barcelona. Si em permeteu, m'atraviria a proposar Aulonocaras del Malawi, si és que hi ha disponibilitat per a aquestes dates.

Josep

Si al final monteu un salobre jo us puc deixar els meus nens:

5 Periophthalmus barbarus

3 chanda ranga

1 Tetraodon biocellatus

7 Etroplus suratensis (son petits encara).Edited by: Xavier Marchan

I unes Frontosa en el 300? També queda força espectacular, però desconec si seria factible aconseguir-ne.

Sorra del desert, algún pedrot, i unes 6 Frontosa d'uns 20 cm . . . no se . . . per proposar . . . amb 2 dies juntes no crec que es fotessin gaire canya . . .

y uno pekeño de conchicolas con algun otro bicho?

Hola,

Y un buen cardúmen de Chromobotia macracantha?? Acompañadas de unos bellos Glossolepis incisus??

O una pareja de discos bluediamond con unas corydoras melini??

O un trio de Metynnis argenteus con unos Mesonauta festivum ??

Y alguno más podría prestar para la exposición.

Saludos

Salva
Ja posats,jo puk portar el kacho Oskar jijjiiji Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aquaris Hi-tech i Low-tech. TRONERA 2 2.043 28-03-2013, 11:07
Último mensaje: ismacarv
  plantas en sizoo lamiglas 3 2.291 29-10-2005, 20:33
Último mensaje: lamiglas
  ATENCIÓ al fertilitzant XINÈS del SIZOO Jaume71 25 10.997 20-10-2005, 16:36
Último mensaje: Lluis Badenas
  decoració aquaris sizoo bookmark 11 5.452 19-10-2005, 18:47
Último mensaje: winzip
  Traspàs tenda aquaris Jaume71 6 3.783 27-04-2005, 15:12
Último mensaje: Jaume71
  "Amaninho", el crack dels aquaris. Xavi 11 6.856 18-04-2005, 18:22
Último mensaje: David
  Sizoo 2005 Lluis Badenas 6 3.800 21-12-2004, 21:59
Último mensaje: Aleix Llovet
  Tema aquaris Francesc V. 1 2.091 28-08-2004, 00:34
Último mensaje: Aleix Llovet
  fotos sizoo JMª 1 2.140 20-05-2004, 10:19
Último mensaje: Salvador Borràs

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)