Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dubte entre mides pipes in/out
Bon dia a tothom, vull canviar les molt poc estétiques pipes d'entrada i sortida que em venien en un Eheim 250 per un 38l i tinc un dubte que ben segur vosaltres em podreu resoldre.

L'aquari, com he dit, es un 38l amb unes mides de 45x28x30cm i el dubte està entre fer servir les següents pipes in/out:

[Imagen: in_out.jpg]

Com veieu he posat les mides que crec son més importants a l'hora d'escollir.

Les petites son pensades per a nano-aquaris pero les grans les veig massa grans per un 38l així que ja no se que fer.

Les grans son per a manguera 13/16 i les petites per a 9/12.

S'agraïria consell i el perqué escollirieu una o d'altres Big Grin

Gràcies
Albert
38l - Boraras brigittae, Neocaridina davidi var. Red Fire,  Crossocheilus siamensis / Eleocharis acicularis 'Mini', Alternanthera reineckii 'Mini', Hydrocotyle tripartita, Anubia barteri var. nana, Taxiphyllum barbieri.

80l - Iwagumi en procés de muntatge. Paracheirodon simulans, Caridina multidentata / Micranthemum 'Monte Carlo', Fissidens fontanus.
En un 38l, en principi les petites, que a més quedaran més estetiques... de totes maneres tot depèn del cabal que et doni el filtre, ni poc perquè faci bé la seva funció, ni massa que surtin els peixos volant.
Jo també m'inclinaria per les petites (et quedaren més estetiques i no es menjaran tanta part de l'aquari) i com et diuen també tindria en compte el filtre que hi tinguis.

En el meu cas és un 90 l. i tinc unes 16/22 posades d'aquagro.

A més a més mira també l'alçada perque depenent de la quantitat de substrat i de la possició de la "pipa in" potser aquesta toca al terra.
Gràcies a tothom per les respostes, m'heu ajudat a reafirmar el pensament que ja tenia Smile

Gràcies
Albert
38l - Boraras brigittae, Neocaridina davidi var. Red Fire,  Crossocheilus siamensis / Eleocharis acicularis 'Mini', Alternanthera reineckii 'Mini', Hydrocotyle tripartita, Anubia barteri var. nana, Taxiphyllum barbieri.

80l - Iwagumi en procés de muntatge. Paracheirodon simulans, Caridina multidentata / Micranthemum 'Monte Carlo', Fissidens fontanus.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Alfombrilla entre el acuario y el mueble Susanarc 5 7.254 25-10-2016, 08:28
Último mensaje: Carlos Samurai
  Un dubte sobre aquestes claus de filtre 2365 14 13.215 17-03-2013, 16:07
Último mensaje: Miquel70
  Dubte Il·luminació Ricard 8 8.626 25-02-2013, 12:38
Último mensaje: ismacarv
  Dubte co2 bookmark 15 13.686 06-05-2011, 10:01
Último mensaje: kongobulunga

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)