Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quin escalfador escollir per a un 38l?
Actualment tinc un Eheim de 25w per a un 38l, que anirà a parar per escalfar l'aigüa dels canvis del 80l que tinc, pero és monstruós ja que fa ben be 26cm de llarg. M'gradaria que fos petit i que visualment no es "mengi" mig aquari.

Un Blau amb temperatura fixa estaria be? Un Sera? Un Wave? Els Eheim tots són enormes així que per a urnes petites els descarto al 100%. Marques xines sense contrastar els descarto perque vull un aparell fiable.

Gràcies
Albert
38l - Boraras brigittae, Neocaridina davidi var. Red Fire,  Crossocheilus siamensis / Eleocharis acicularis 'Mini', Alternanthera reineckii 'Mini', Hydrocotyle tripartita, Anubia barteri var. nana, Taxiphyllum barbieri.

80l - Iwagumi en procés de muntatge. Paracheirodon simulans, Caridina multidentata / Micranthemum 'Monte Carlo', Fissidens fontanus.
Cap és fiable Albert... Jo he tingut marques xineses, wave y prodac. I totes les marques en algun moment m'han fallat. Jo amb això no m'arrisco. Fico un escalfador conectat al termostat i aixi m'oblido. Em manté la temperatura molt més constant i dins el rang que jo vull.
Gràcies Carles, això ja el tenia em compte, de fet anirà amb un arduino per controlar això i alguna coseta més. Més que fiables en la capacitat de controlar automàticament la temperatura em referia a la qualitat de construcción i en tamany.

Mea culpa per no explicar-ho correctament a la primera entrada.

Gràcies
Albert
38l - Boraras brigittae, Neocaridina davidi var. Red Fire,  Crossocheilus siamensis / Eleocharis acicularis 'Mini', Alternanthera reineckii 'Mini', Hydrocotyle tripartita, Anubia barteri var. nana, Taxiphyllum barbieri.

80l - Iwagumi en procés de muntatge. Paracheirodon simulans, Caridina multidentata / Micranthemum 'Monte Carlo', Fissidens fontanus.
Jo actualment utilitzo els de Sera, no m'ha fallat cap des de fa potser uns 2 anys. Tot i això és veritat que s'els ha de vigilar per que tots poden fallar.

En un nano de 36l ara tinc un blau dels que no tenen regulació de temperatura, i de moment va bé.
Gràcies, manutremo, precisament li estava donant voltes a aquests de Blau ja que son dels més petits i estéticament son els que menys envaeixen la visual.

Gràcies
Albert

Jo en tinc dos d'aquests... I la veritat, m'agraden fins cert punt. Es veritat que no fallen tant, però no m'acaben de fer el pes perquè no tenen control de temperatura i per tant, no pots pujar la temperatura a la que vulguis (per exemple els bettas o els tylomelania necesiten temperatures més altes que els 24 graus que ténen aquests escalfadors)... En quant a construcció... no et ser dir massa. La marca del soci que encara tingui els escalfadors des de fa 25 anys igual serà la que millor vagi jajajaja
Jo he provat Eheim/Jagger, Wave, Blau, Marina i Rena. Cap ha fallat, però els regulables no són gaire precissos i els de temp fixa van perdent força...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Quin filtre triar??? yuyumdv 9 4.461 20-12-2011, 15:16
Último mensaje: yuyumdv

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)