Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gambario parametros del agua
Hola, abans de res em presento, em dic Carme, vaig conèixer l'Associació en la última Expoterrària que es va fer a Sabadell, sou gent molt professional i simpàtica per això m'animo a fer-vos aquesta consulta.

Tinc 2 gambaris, tinc un problema per poder pujar el GH, visc a Andorra i l'aigua aquí és molt toba, les últimes medicions em surt a 0 GH, el Ph a 7 i el KH a 5, m'agradaria saber quin producte puc posar als gambaris per pujar només el GH i que no m'alteri ni el PH ni el KH ja que crec que aquests són correctes i a on el puc comprar. Moltes gràcies per avançat a tots!!
Hola Carme. Productes que vagin bé per pujar el gh: et comento dos que conec, tinc i he probat. Per una banda el salty shrimp especial gambes bee. Com aquestes gambes necessiten gh pero no kh, aquestes sals nomes pujen el gh. El problema es que aqui a espanya només es comercialitza en botigues molt especialitzades en gambes... i hi han poques... Un altre producte es l'Equilibrium de la marca Seachem. Es un producte que en un principi es fa servir per aportar nutrients a l'aigua (aixo no vol dir que sigui abono). I també s'utilitza en gambes per pujar només el gh. Aquest ho venen en botigues on tinguin productes de seachem. Pero normalment els has d'encarregar abans. Perque no s'utilitza massa tampoc...

Els dos van perfectes per gambes. Això sí. Has d'afegir les sals i pujar el gh de l'aigua que cambiaras, no directament a l'aquari... i els canvis d'aigua molt a poc a poc. I més si vols cambiar parametres...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  De marino a gambario. gem.b 18 8.058 15-12-2015, 22:12
Último mensaje: xaviergiralt
  [Presentación] Gambario 38 litros Siderfa 9 4.748 06-05-2015, 23:04
Último mensaje: pavon
  Mi gambario cardigos 2 2.094 15-05-2014, 16:08
Último mensaje: cardigos
  Tipos de gambas de agua dulce k_orta 2 2.113 23-08-2013, 15:29
Último mensaje: k_orta

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)