Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hibridació
Es la primera vegada que em crien els meus africans, de fet els vaig posar a primers de Setembre :-o ;-)
I resulta que crec que han hibridat :-o tenia una Caereleus amb la gola plena d'ous i quan els ha tret he vist que en comptes de ser grocs son foscos... :-o i pensant he recordat que el dia de la posta el mascle dominant de l'aquari, un M.Auratus estava pels voltants... I crec que es el pare dels nous peixets :-o a veure que passa quan vagin creixent... ;-)

http://youtu.be/9z-jfDy2UqQ
Pensa que encara que ara estan taxats com Labidochromis Caeruleus,en publicacions dels anys noranta el consideraven com Melanochromis Caeruleus, pel que pot ser perfectament possible que t'hagin hibridat amb els Auratus
Ostres, això no ho sabia... ;-) gracies per la informació. a veure com evolucionen... ;-)
He fet la cerca a google de "caeruleus x auratus" i http://www.ebay.com/itm/6-Gold-Dragon-la...1539577952 tatxaaan!!

Per sort, o per desgràcia, algun dels meus simpàtics africans es va carregar els dos auratus que tenia. M'he quedat sense possibles golden dragon lab, haha!
100l en transició a cíclids nans: 1 labeo bicolor, 3 neons, 1 ventosa, 3 apistogramma macmasteri i incomptables gambes.

200l en muntatge: 4 l.caeruleus, 2 duboisi, 2 lifalili, 1 nyererei, 2 brichardi, 2 aulonocara red dragon, 2 dickfeldi, 2 demasoni, 1 venustus i 1 mplungu.
Ostres!!! que xulos!! doncs tindré uns 30 Golden Dragon Lab!!! jajajajja
Aviam, quan es facin una mica grans si vols en pots venir a buscar a casa... ;-)

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)