Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tendes aquariofília a Bcna
Bona tarda,

Només volia compartir amb tots vosaltres una impressió, no se si opineu el mateix que jo:

Darrerament visito forces botigues d´aquariofília a Barcelona. Estàn les 2 o 3 classiques de tota la vida que segueixen pletòriques, amb molt d´ambient, moviment ...
Després estàn les que van obrir farà 3 o 4 anys i que van sorgir amb el boom del aquascaping. Aquestes cada vegada que les veig estàn pitjor: no veig moviment de públic, manteniment precari de les instal.lacions, masses peixos morts, m´atreviria a dir fins i tot que deixadesa. No se, només es una impresió.

Algú te la mateixa impressió que jo?

Salutacions!

PD: haviam si un dia puc fer una escapada i us vinc a veure un DImecres que us tinc molt abandonats. Això de ser pare de 2 marrecs absorveix molt el temps.
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Hola, a mi fa un any mes o menys que em dona la mateixa sensacio en alguna que altre botiga, hi han algunes que segueixen molt be i tot perfecte, pero hi han d'altres que veig que han pegat un bajon. Jo tambe potser vaig dimecres, a veure si ens veiem per alla
Manel

- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka
Suposo que tot el sector ha sofert una baixada de vendes, només cal veure quin ventall d'espècies trobes ara comparat amb fa uns anys. Tot i així, trobo que les tendes de Barcelona estan aguantant sorprenentment bé, i són més de 10. Jo pensava que la baixada de despesa de la gent en aficions enfonsaria més d'una. Me n'alegro que de moment no sigui del tot així.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Fira aquariofilia TRONERA 6 4.160 18-01-2013, 16:28
Último mensaje: Marcos Flores
  Aquariofilia en Austria/Suiza y alrededores AlwaysTB 5 4.494 30-12-2009, 19:59
Último mensaje: AlwaysTB
  Buenas Revistas de Aquariofilia Jordi Mateo 7 5.565 12-01-2006, 02:27
Último mensaje: Carlos Naise

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)