Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El Peligro del CO2
Muy buenas gente. Algunos sabeis que llevo poco en el mundo de la acuarofilia y eso me lleba a unas o mas bien varias preguntas respecto el tema, jajajajajajaja
Queria abrir este tema por mi caso en particular.

Tengo dos gatas en casa y siempre que me marcho a lo largo del dia, tengo las ventanas cerradas totalmente, el miedo que me da, es el de utilizar el CO2 y que por cualquier motivo, sea por el manometro o por la botella o ..... se salga el gas y que pase cualquier cosa mala DIOS NO QUIERA.

ESTARIA MUY AGRADECIDO SI ME DIERAIS ALGUNA SOLUCION AL TEMA YA QUE TENGO MUCHAS GANAS DE EMPEZAR A MONTARLO. MUCHAS GRACIASConfusedmiley2:
GEO escribió:Muy buenas gente. Algunos sabeis que llevo poco en el mundo de la acuarofilia y eso me lleba a unas o mas bien varias preguntas respecto el tema, jajajajajajaja
Queria abrir este tema por mi caso en particular.

Tengo dos gatas en casa y siempre que me marcho a lo largo del dia, tengo las ventanas cerradas totalmente, el miedo que me da, es el de utilizar el CO2 y que por cualquier motivo, sea por el manometro o por la botella o ..... se salga el gas y que pase cualquier cosa mala DIOS NO QUIERA.

ESTARIA MUY AGRADECIDO SI ME DIERAIS ALGUNA SOLUCION AL TEMA YA QUE TENGO MUCHAS GANAS DE EMPEZAR A MONTARLO. MUCHAS GRACIASConfusedmiley2:

Jo no em preocuparia gaire. La botella de CO2 hauria de ser de molts kg per arribar a desplaçar l' oxigen i provocar algun problema. Tota manera no tanquis l' habitació on està l' aquari i encara tindràs mes volum d' aire per dissoldre una possible fuita de CO2

L' únic problema que tenen aquestes botelles quan perden de cop el gas es que fan molt de soroll i el gas surt fred. Si posessis molta estona la mà sobre la fuita et podries fer una cremada.

Es a dir, a part de l' ensurt que es poden donar no crec que pugui passar res a les gates.
Qualsevol cosa elèctrica potser té més perill

Salutacions
Suscric el que diu Pavon, jo vaig tenir una vegada una fuita sobtada d'un tub a 2 bares i el que més acollona es el sorroll.
La meva dona de poc que no surt de casa a tota ostia...Big GrinBig GrinBig Grin
Mare la que es va liar despres..:p:p
Bon dia Srs.

Pavon l'espai que tinc es el menjador i esta tot tancat per a que las gatas no pasin fred i no es puguin escapar, que caund veuen un ocell surten disparades.

A sota l'acuari tinc un armari que vaig comprar especialment perque soportes el pes de l'acuari, pero esta fet de fusta prensat, dividit en dos, per un costat te com dos estanteries una que te el tema electric i un altre el menjar, i per un altre costat el tinc sense estanteria perque i capiga el filtre i l'ampolla de Co2 que vulgui de gran.

Just al costat del CO2 estara el filtre i va enxegat a la corrent i l'ampolla seria d'uns 2KG o 5 KG, millor seria de menys kg????

L'Albert i jo em parlat del tema perque m'he comprat el mateix sistema de CO2 que té ell i em diu igual que vosaltres que no pasa res. Em doneu molts anims i ho agraeixo molt, pero tinc una por que es masaaaaaa jajajajajajaja

Olivier Comparteixo amb tu el mal trangul amb la dona jajajajaj
Jo tambe ho veig igual no crev aue el volum en una habitació pugui se nociu
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Hola,

No hi ha cap perill d'asfixia accidental.

2 kg de CO2 en condicions normals ocupen aproximadament 1000 l, és a dir 1 m3 : la mida d'una capsa de 1mx1mx1m

En el pitxor dels casos, en que la bombona completament plena es buidés de cop completament, la proporció respecte al volum d'aire total de l'habitació seria encara baixa... apart de ser un accident que no s'ha sentit mai Wink Pensa que les bombones de gasos liquats són aparells industrials de seguretat, i que per exemple es fan servir sense massa contemplacions en els sortidors de cervesa de qualsevol bar, restaurant o xiringuito de platja
Hola People. Moltes gracies Jaume us agraeixo molt la informació que meu donat, em veig amb mes força i empemta per comença a fer el meu acuari realitat en cuan ho tingui tot començare a ficar fotos dels pasos que he anat realitzant al llarg d'aquest vivencia.
Us ho agraeixo molt.Confusedmiley2:

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  S.O.S. Bicirrhis en peligro! tikimoilcidi@hotmail.com 2 2.214 20-02-2009, 14:44
Último mensaje: Lochapowa
  Disco en peligro dcassu 7 3.897 12-02-2007, 10:51
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)