Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tortuguera 100 litros
buenas, kiero montar en un acuario de unos 100 litros una tortuguera porke la tortuga jeroglífico de mi madre esta creciendo a pasos agigantados Confusedmiley3:, mi duda es, ¿ke material puedo usar para hacer las islas para ke salga a tomar el sol y de paso esconder el tema filtro calentador y todo eso? Os lo pregunto ya ke tengo peces con ella y no se ke producto puede ser toxico para ellos :S y tampoco me gustaria kitarselos ya ke lleva desde ke llego a casa con ellos y como ni se los come ni nada Tongue

gracias y trankilos ke el dia ke lo haga pondre la evolucion Tongue
Bones
Quina mena de peixos hi tens en aquest aquari? ho dic perquè depen que hi hagi, sels fotrà a tots.
Pel tema de les rampes: crec k ho podries fer amb qualsevol material recobrint-lo de resina e-poxy( o com s'escrigui) i enganxat al vidre amb silicona d'aquaris. Pro millor esperet a veure k diuen els cracks. Big Grin

Salut.
muchas gracias, la verdad es ke creo ke mi tortuga no come mis peces puesto ke compramos 2 guppy hembras y 1 macho y en 3 meses acumulamos cerca de 80 alevines :S y encima cuando le echábamos de comer a la tortuga en el agua venian los alevines a comerse su comida y ella se apartaba asta ke ellos dejaban algun trozo libre y entonces se lo comia Tongue
este es el acuaterrario y estamos en proceso de reforma ya os pondre fotos del proceso jejeje

[Imagen: IMG_20141115_222028-EFFECTS.jpg]
60 litros
15 poecilia reticulata, 2 pangio khuli, 1 coridora albina, 3 ancistrus y 1 Mikrogeophagus ramirezi hembra en breve meto un macho Tongue

responsable de aquaterrario 60 litros con:
1 Tortuga jeroglífico, 15 guppy, 1 pezgato invertido y 1 Gyrinocheilus Aymonieri Albino
felicitats per els terrari amb gupys Big Grin
gracias Confusedmiley4:
60 litros
15 poecilia reticulata, 2 pangio khuli, 1 coridora albina, 3 ancistrus y 1 Mikrogeophagus ramirezi hembra en breve meto un macho Tongue

responsable de aquaterrario 60 litros con:
1 Tortuga jeroglífico, 15 guppy, 1 pezgato invertido y 1 Gyrinocheilus Aymonieri Albino

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)