Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Que posso al comunitari??
Hola, doncs fa temps que el comunitari s'està quedant sense habitants, son el que quedaven dels altres aquaris i ja nomes queden 3 ancistrus grans, 3 coridoras albinas, algunas coris pigmeas, i uns 10 guppys que treuré, m'agradaria posar hi un cardumen de peixos vistosos uns 15 o 20, o no se si un parell de grans, com escalars, o no se, que m aconselleu? ?
L'aquari es de 240 litres.
gracies i salutacions.

[Imagen: IMG-20141228-WA0003_zpsc4adf869.jpg]
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
Doncs no se com surt l'aigua de la teva aixeta però uns escalars et poden quedar molt xulos... Les plates son naturals?
Malawi de 250 l netos con:

- 9 labidochromis caeruleus (creo que 3/6). + alevines  (No paran de criar!!!)
- 1 labeotropheus trewavasae thumbi west malmalade cat
- 3 Cyrtocara Moorii (2/1) + alevines
- 1 ancystrus 
a mi m'agradan els guramis amb 240 segur que es fan moltttttt grans
Confusedmiley2:
Hope escribió:Doncs no se com surt l'aigua de la teva aixeta però uns escalars et poden quedar molt xulos... Les plates son naturals?
Hola, doncs no se que fer, els peixos grans em fan cosa, i després no podria posar peixos petits, que sels foterian. Les plantes son naturals. Gracies.
lampibcn escribió:a mi m'agradan els guramis amb 240 segur que es fan moltttttt grans
Confusedmiley2:
El mateix dic dels peixos, crec que m'estic decantant mes per un cardumen gran de 30 o 40 de algo que no creixi molt, no se borrachitos, tetras, cardenals , neons, pero aquests ultims son molt tipics, pero no sé. Salutacions
Hola Gem !!!

Pues nunca he visto un acuario solo con peces de cristal... y últimamente me están molando mucho...

Tienes varios tipos y medidas... parambassis, bicirrhis, gobiopterus chuna... hay mas de los que parece !!!

podría quedar cachondo XD
[Imagen: IMG-20150107-WA0002_zps37a42cfe.jpg]

[Imagen: IMG-20150107-WA0001_zpsdbfe5485.jpg]

Hola, pues si que me miré los de cristal, pero en las tiendas solo encuentras el tipico largo, y ahora ya es demasiado tarde, los reyes han pasado y han traido 50 neones, asi que ya no cabe nada mas en el acuario
ANB001 escribió:Hola Gem !!!

Pues nunca he visto un acuario solo con peces de cristal... y últimamente me están molando mucho...

Tienes varios tipos y medidas... parambassis, bicirrhis, gobiopterus chuna... hay mas de los que parece !!!

podría quedar cachondo XD

S

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)