Temas: 74
Likes Given: 0
Registro en: Sep 2011
10-01-2015, 17:44
(Última modificación: 12-01-2015, 00:03 por gem.b.)
Bones, doncs me comprat un equip de osmosis i ara no se on posar una aixeta per poder treure el aigua per els aquaris, crec que tindria que ser en el tub que va del acumulador al ultim filtre, no? I on puc trobar accesoris per a osmosis, tubs, aixetes de plastic etc...a barcelona ciutat.
Gracies.
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
•
Si no te filtre de remineralitzador no cal fer res, no? Es pot utilitzar la que surt per la aixeta de veure?, igualment si algu sap algun lloc on trobar acesoris de osmosis, el que he trobat que esta aprop de plaza españa es carisim, si no tindre que mirar per internet.
alguna paguina de fiar i barata?
•
Temas: 338
Registro en: May 2004
No acabo d'entendre bé el que vols. l'Aixeta és per conectar l'aparell a la xarxa o és per fer sortir l'aigua? Entenc que és un aparell amb dipòsit, no? i venia sense aixeta?
•
Temas: 46
Registro en: Jan 2013
•
Jaume71 escribió:No acabo d'entendre bé el que vols. l'Aixeta és per conectar l'aparell a la xarxa o és per fer sortir l'aigua? Entenc que és un aparell amb dipòsit, no? i venia sense aixeta?
El aparell ho te tot, aixeta, diposit, todo,todo,y todo... jejej
el que pregunto es si em seveix la mateixa aigua que em vec, per els acuaris, ? El mari sobretot, o si tinc que fer sortir laigua abans que algun filtre, i despres un lloc on comprar tub i coses per osmosis, per fer algo amb laigua de rebuig. A veure si ara m'explico be jejeje.
k_orta escribió:Mira en Zooplus, 65€:
http://www.zooplus.es/shop/tienda_peces/...oCwXrw_wcB
Gracias, ya tengo el aparato, busco accesorios.
•
Temas: 338
Registro en: May 2004
Ah! ara em sembla que ja ho entenc.
Per treure aigua per l'aquari la pots treure directament de l'aixeta d'on et surt per veure, o, potser millor i tot, fer una derivació que no passi per l'últim filtre que deu ser remineralitzador.
El que passa és que has de tenir en compte que el dipòsit sol ser molt petit i que nosaltres per l'aquari solem gastar molta més aigua. Potser t'hauras de posar un dipòsit o similar (20 litres mínim): un bidó gran, una capsa dels xinos, un cubell d'escombraries, etc...) ... pensa que pots necessitar ben bé una nit sencera per fer 20 litres d'osmosi.
Pel tema dels accessoris, en una ferreteria industrial ben assortida. Jo conec un parell de llocs a Cerdanyola, hi hi haig d'anar un dia d'aquests, si em dius el que necessites...
•
Temas: 44
Registro en: Aug 2011
14-01-2015, 00:15
(Última modificación: 14-01-2015, 00:23 por lanchone.)
Hola, yo encargué en esta ferreteria un grifo y una T.
Pongo un par de fotos de como lo tengo montado:
http://www.abcgrup.com/
La tengo al lado det trabajo, en l'Hospitalet.
saludos
•
Temas: 3
Registro en: Nov 2013
Si como han dicho por aquí, el equipo da solamente unos 20l en una noche (muy poco me parece), a lo mejor te sale más a cuenta comprarte otro "de verdad" para el acuario, dado el volumen del que aparece en tu firma.
A mí el mío me llena una garrafa de 25l en 1h y 10min.
En cuanto a material, actualmente casi en cualquier ferretería un poco decente tienen todo el que quieras. En Barna, las típicas, como los "simpáticos" chicos de serv* est*. Material pequeño y accesorios he visto caso de todo en los Leroy.
•
Jaume71 escribió:Ah! ara em sembla que ja ho entenc.
Per treure aigua per l'aquari la pots treure directament de l'aixeta d'on et surt per veure, o, potser millor i tot, fer una derivació que no passi per l'últim filtre que deu ser remineralitzador.
El que passa és que has de tenir en compte que el dipòsit sol ser molt petit i que nosaltres per l'aquari solem gastar molta més aigua. Potser t'hauras de posar un dipòsit o similar (20 litres mínim): un bidó gran, una capsa dels xinos, un cubell d'escombraries, etc...) ... pensa que pots necessitar ben bé una nit sencera per fer 20 litres d'osmosi.
Pel tema dels accessoris, en una ferreteria industrial ben assortida. Jo conec un parell de llocs a Cerdanyola, hi hi haig d'anar un dia d'aquests, si em dius el que necessites...  Hola, pel que posa al ultim filtre diu que es de carbó, no diu res de remineralitzar, llavors la puc treure de la aixeta, la mateixa q em vec.
pel que fa al diposit, per ara no en nesesito de mes gran, es per posar l'aigua evaporada del aquaris, si trec una garrafa de 8 litros per día ja en tinc prou, despres per els canvis ja la ompliria una mes gran en 2 dies i ja està.
I gracies per l'oferiment dels llocs, pero me es per ara imposible saber un dimecres per poder quedar, gracies.
lanchone escribió:Hola, yo encargué en esta ferreteria un grifo y una T.
Pongo un par de fotos de como lo tengo montado:
![[Imagen: IMG_20150113_2217131_zps7cd6339b.jpg]](http://i1114.photobucket.com/albums/k532/lanchone/IMG_20150113_2217131_zps7cd6339b.jpg)
![[Imagen: IMG_20150113_2217421_zps014f4f6e.jpg]](http://i1114.photobucket.com/albums/k532/lanchone/IMG_20150113_2217421_zps014f4f6e.jpg)
http://www.abcgrup.com/
La tengo al lado det trabajo, en l'Hospitalet.
saludos
Hola, dons aixo es que tens un filtre remineralitzador? Es important o aconsellable per el aigua de veure, el gustet de la meva aigua al final es una mica desagradable, pero no se si es bo per la salut, en una botiga de osmowis, m'han dic que es dolent per la salut,
manutremo escribió:Si como han dicho por aquí, el equipo da solamente unos 20l en una noche (muy poco me parece), a lo mejor te sale más a cuenta comprarte otro "de verdad" para el acuario, dado el volumen del que aparece en tu firma.
A mí el mío me llena una garrafa de 25l en 1h y 10min.
En cuanto a material, actualmente casi en cualquier ferretería un poco decente tienen todo el que quieras. En Barna, las típicas, como los "simpáticos" chicos de serv* est*. Material pequeño y accesorios he visto caso de todo en los Leroy.
hola, el mio aun no se cuanto me da, solo lleva 2o 3 dias instalado, en breve me toca cambio de agua, asi que ya lo veré, en servei est... llame para saber si tenian una tuerca que me faltaba al mio y me dijeron que no tenian, a lo mejor otras cosas si, ya ire a mirar,
•
Temas: 44
Registro en: Aug 2011
Hola.
Los aparatos de ósmosis suelen llevar ése último filtro remineralizante, supongo que el agua sin ningún mineral no debe ser demasiado buena para el consumo humano.
Si tu no tienes el último filtro, debe ser que tu equipo de ósmosis debe ser específico para a acuarios.
Saludos
•
|