Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
salut i japonicas!!
Bones!!! em dic Miquel i fa un parell de mesos vaig montar el meu primer acuari (quan pugui pujare unes fotos on toqui)... el fet es que m'han sortit unes alguetes bastant desesperants a l'acuari i estic buscant unes gambetes per tenir-les controlades... he llegit que les japonicas son les millors en aquest tema pero, vosaltres que penseu?

i un cop aixo... algu sap on podria aconseguir-ne alguna be de preu?

salut a tothom!!!!
Salut!

Benvingut a la comunitat!! Jo et recomanaria un Stiphodon ja que per experiència (parlo només per mi) tenia una colla de japòniques (6-7) que no li fotien ni cas a unes filamentoses que em van sortir i en canvi es van menjar quasi senceres unes alternanthera reineckii mini i unes ròtala rotundifolia que tenia (i encara tinc despres de treure a les japòniques).

Gràcies
Albert
38l - Boraras brigittae, Neocaridina davidi var. Red Fire,  Crossocheilus siamensis / Eleocharis acicularis 'Mini', Alternanthera reineckii 'Mini', Hydrocotyle tripartita, Anubia barteri var. nana, Taxiphyllum barbieri.

80l - Iwagumi en procés de muntatge. Paracheirodon simulans, Caridina multidentata / Micranthemum 'Monte Carlo', Fissidens fontanus.
merci per la recomanació!!! dons tenia pensat que les japoniques eren la millor per lluitar contra les algues... sort que m'has avisat!!! i saps d'algun lloc on en pugui trobar d'aquests Stiphodon? nomes he trobat per internet i, sere antic, pero no em fa gaire gracia comprar a cegues...
Hola Miquel!
Has provat amb els caragols? Els del gènere Neritina van força bé per tenir a ratlla les algues.
hola

Si vols fer ho amb cargols jo mes aviat et recomenaria els clithon, menus juerguistas, igual de treballadors, i sobretot, no omplen les fustas d`ous XD
els cargols... el problema es que tinc uns quants helena per l'acuari aixi que la opcio dels cargols queda descartada...jejejejejeje
Això dels ous és veritat, però al final els acabes trobant decoratius i totBig Grin
No sabia que els clithon no en deixaven ous

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)