Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Calabasah pala gambah!
Carabassa deshidratada, recepta original de Pavón.

Fàcil i rico rico i con condimento.

.jpg   ImageUploadedByTapatalk1423725419.086002.jpg (Tamaño: 12,92 KB / Descargas: 71)

.jpg   ImageUploadedByTapatalk1423725449.518385.jpg (Tamaño: 9,94 KB / Descargas: 66)
Salutacions,

MIJABA.
Molt bona miquel. Sembla que els hi agrada no? Jejejeje
Nota:

He probat el mateix amb carabassó, i un cop deshidratat, flota com un malparit Big Grin

L'he hagut d'enfonsar amb una pedra.

El següent probaré amb pebrot vermell.
Salutacions,

MIJABA.
hola mijaba, com fas per deshidrata el menja? jo faig papillas i lis posu agar agar pero aixi no o e probat mai
lampibcn escribió:hola mijaba, com fas per deshidrata el menja? jo faig papillas i lis posu agar agar pero aixi no o e probat mai

Vaig probar a posar-ho al forn a 50º. Però després de 5h, la carabassa seguía com si res...

Així que a sobre dels radiadors de la casa. En 24h ja están secs, tot i que jo els deixo 48h per si de cas... Més fàcil impossible, retallar a trossets la verdura, posar-ho al paper de plata per la cara brillant, i sobre del radiador, llestos. Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Salutacions,

MIJABA.
mès casola imposible jajajajajaja
gracies
Osti que bo... no ho hauria pensat mai...

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)