Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Neritina al·lèrgica a l'aigua
Hola a tots!
Fa cosa d'unes tres setmanes vaig comprar un parell de caragols Neritina natalensis i l'un de seguida es va adaptar a l'aquari, però l'altre és posar-lo a l'aigua i sortir-ne corrents (tan corrents com pot un caragol, s'entén). Els primers dies s'acontentava en posar-se sobre la tapa, però la segona vegada el vaig trobar una setmana més tard darrere d'un test a uns 70 cm de l'aquari, i l'altra, uns cinc, sis dies més tard, ja a un metre i mig de l'aquari. Des d'abans d'ahir que torna a ser a dins però continua sense voler-hi estar. O bé s'enfila a la tapa per dins, o es posa ben bé a l'aresta de dalt on ja no hi ha aigua. Recordo que quan el vaig comprar estava enganxat a la tapa de l'aquari de la botiga, però en aquell moment no em va semblar rellevant, però vist els fets...
Algú em sabria explicar el perquè d'aquest comportament tan aparentment insòlit en un caragol aquàtic?
Gràcies per endavant.

Salut!
hola !!!

A moltes neritinas els mola anarsen de copas ;P
Sabio caracol
Així Toni tinc un caragol fandanguero?
Però els altres quatre no ho són...:confused:
Podrien aprofitar i anar de copes tots cinc, com tu dius
Hahahha, aguda observació Lanchone
El pobre cargol tanta marxa l'ha matat. Es va amagar darrere un radiador i ha quedat sec. Rip
No somos nada 😕

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Calculadora per a la remineralització de l'aigua (especial gambes) fcolours 0 1.230 29-04-2014, 12:53
Último mensaje: fcolours
  Nova revista invertebrats aigua dolça pavon 1 1.747 14-09-2013, 12:39
Último mensaje: esarro

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)