Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
perdua de aigua filtre profesional 2
aquet mati e netejat el filtre i ara e vist que perd aigua per on us ensenyo ,si presiono amb la ma per sobra deixa de sorti aigua suposu es culpa de un de les quatre tancas de plastic que te el filtre que an pogut donarsen al ser de plastic
¿ algù pot dirme si això li a pasat?
[Imagen: DSC03032_zpsn1pdrdxo.jpg]
Crec que deu ser més aviat causa de la junta tòrica de goma. O està mal colocada os' ha fet malbé per desgast o perquè s' ha pinçat i deformat
No tinc un Professional 2 model 2322 i si que has de mirar les tanques. Aquest clips es donen i no tanquen bé amb el temps.

Comprova que al tancar no quedi cap espai entre el capçal i el recipient.

Mira també la goma, tal com diu en Jaume.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Lampi, hauries de revisar la tórica com et diuen, amb el temps es resequen (especialment si es deixa temps sense usar) i acaben perdent.

Per cert, nota important:

- Sovint els filtres en funcionament no perden, els poros fan efecte venturi i no raja ni gota. Però si marxa la llum, o pares el filtre, la pressió de l'aigua fa brolli l'aigua pel poro...

Així me'n vaig adonar jo de que el meu filtre Professional II perdia Rolleyes

Ah, i una altra cosa, Eheim ven un "lubricant" (que em penso que no es més que vaselina) per a les juntes tóriques, les hidrata y aumenten la seva hermeticitat...
Salutacions,

MIJABA.
suposo que és el tancament de plastic per que quan presiono cap avall amb el filtre en marxa deixa de sortir l'aigua, la de la junta torica suposo que us referiu a la que amb volta la part superior del filtre, aquesta no té cap pessic ho mirat tanbien
dons encarregare unes grapes de aquet filtre
gràcies als tres
lampibcn escribió:suposo que és el tancament de plastic per que quan presiono cap avall amb el filtre en marxa deixa de sortir l'aigua, la de la junta torica suposo que us referiu a la que amb volta la part superior del filtre, aquesta no té cap pessic ho mirat tanbien
dons encarregare unes grapes de aquet filtre
gràcies als tres

Jo demanaria també una goma nova Confusedmiley2:
hola company al final vaig canvia dues tanques i la junta interior i solucionat la perdua de aigua
gracies

ara tinc un altre problema aquet finde e notat que el caval de sortida es molt menor ,vaig treure tots els materials filtrans i seguía tenin una merda de presio a la sortida del filtre ,¿pot ser que sigui culpa del rotor ,que esta perdent força de imantaciò i això amb fa perdre caval?
gracies
Hola,

Potser el que et pasa es que esta embosada la sortida del filtre, ho has comprovat? Jo tinc filtres 2228 de 15 anys i no els hi pasa res a la imantació del rotor.

Per cert, cada 2 o 3 anys hauràs de canviar la junta Confusedmiley3:.

Fins aviat

Salva

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Refredar l'aigua amb Peltier enjordi 2 1.818 05-04-2017, 08:15
Último mensaje: Carlos Samurai
  Control nivell aigua amb Arduino i HC-SR04 fcolours 5 3.357 12-03-2015, 21:37
Último mensaje: xaviergiralt
  osmosis i aixeta per aigua aquari gem.b 14 6.239 24-01-2015, 14:10
Último mensaje: Olivier
  Filtre de Nitrats Ricard 7 3.203 04-09-2014, 15:48
Último mensaje: Ricard
  Sistema canvi aigua directe de l´aixeta. TRONERA 10 4.469 22-01-2014, 21:13
Último mensaje: Ricard
  [CONSELL] -Filtre Sec-Humit Eheim 2229 Ricard 11 4.917 18-11-2013, 23:25
Último mensaje: junma
  Filtre amb làmpada UV integrada Ricard 14 5.102 13-11-2013, 10:32
Último mensaje: ismacarv
  em supura aigua acuari 240 litres chasis2 9 3.187 25-07-2013, 23:11
Último mensaje: chasis2
  Clor de l'aigua potable Maria Rosa 11 4.831 14-06-2013, 10:49
Último mensaje: Siderfa
  Sistema sortida INTERIOR del aigua del aquari. TRONERA 25 9.275 08-05-2013, 09:18
Último mensaje: guivet

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)