Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Glossostigma vs Tenellus

Pues eso, me gustaria saber vuestros gustos a la hora de tapizar TOTALMENTE el suelo del acuario.

En principio, todos los requisitos seran cumplidos (abono, luz, co2, etc...)

Es que toy algo indeciso y a ver que opinais [Imagen: smiley36.gif]
Un saludo!

Rafa

Yo de momento lo más que he conseguido tapizar es con ALGAS MARRONES y la verdad es que no lo recomiendo Wink[Imagen: smiley36.gif]

Sigo la encuesta de cerca porqué tengo el mismo dilema para mi remodelación del acuario en octubre!
marsilea, es mas grande ke la glosso pero con rekerimientos menores.
Jo també estik amb "linstringulis"ho he intentat dos kops i no hi ha maneraConfusedmiley7:
Glosso . . . per es una mica [Imagen: smiley35.gif]. . . (no se si es pot dir "cabrona" en un foro) . . . pos eso, que com costa tant de mantenir, a la que ho aconssegueixes et dona un gustazo increible!! . . . Confusedmiley4:

En principi a mi m'agradaria probar-ho amb la glosso.

Algú en té, o sap d'on conseguir... encara que no la necessito per ara, he d'acabar de arreglar tot l'acuari i aconsegui el akadama, per sapiguer per on m'he de moure... Confusedmiley4:

vinga, una empenta a les votacions! Wink
Un saludo!

Rafa

Glosso, glosso!!!

Un altre vot!!!
Lo que mas me gusta es el musgo de JavaConfusedmiley4:

Jo no voto perque no he tingut mai gloso, pero puc opinar respecte la tenellus.

A mí hem funciona molt bé, el terra no es veu. Els únics problemes es que la maltracto molt; té poca llum (0,3 W/litre) no té CO2 i no abono gaire correctament.

Malgrat creix de mala manera crec que creix més del normal (ho atribueixo a que puja a buscar la llum) i que está una mica esgrogueida.

A10

jo em kedo amb una prat ben plantat de tenellus Big Grin

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aquari plantat: riccia, glossostigma ... Xavi 1 2.799 22-04-2005, 18:40
Último mensaje: Marc Martínez
  Echinodorus Tenellus (info) roc1981 1 2.852 02-06-2004, 19:20
Último mensaje: David Muñoz

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)